سری Redmi K50 احتمالا نسخه SE دارد

سری Redmi K50 احتمالا نسخه SE دارد

لو ویبینگ، مدیرعامل شیائومی چین و مدیر کل برند ردمی، امروز در Weibo خود با کاربران به گفتگو پرداخت و از آنها درباره محصولات ردمی پرسش و پاسخی داشت. در این بین اطلاعاتی پیرامون سری Redmi K50 ارائه داد و بیان داشت که این سری به نسخه SE نیاز دارد.

این پست پاسخ‌های متناقضی داشت، اما در کل، به نظر می‌رسید که این احساسات به سمت غیرضروری بودن چنین مدلی گرایش داشته باشد زیرا سری K50 در حال حاضر 4 مدل ارائه می‌کند. اما بسیاری موافق هستند که شاهد مدلی SE از این سری باشیم که عمدتا مدلی اقتصادی و خوش قیمت تر از سایر مدل ها تلقی می شود.

برخی از کاربران بیان داشتند که Redmi K50 SE می‌تواند مدل کوچک‌تری باشد و خاطرنشان کردند که اگرچه گوشی‌های کامپکت آنچنان خوب فروخته نمی‌شوند، انتخاب اضافی به خریداران عالی خواهد بود. چنین مدلی می تواند با نمایشگر LCD نیز عرضه شود.

در مورد اینکه چرا Lu Weibing چنین سوالی را مطرح کرده است، احتمالا شرکت ردمی به دنبال جبران کمبود مدل Redmi K40S در سال جاری باشد. شیائومی سال گذشته یک Redmi K30 و سپس Redmi K30S را در سال گذشته راهی بازار چین کرد، روندی که در سال 2021 شاهد آن نبودیم. همچنین می تواند نشان دهد که این شرکت می خواهد همچون رقبایی نظیر اوپو که اخیرا نسخه SE رینو 7 را معرفی کرد، یک عضو جدید اضافه نماید تا میزان فروش را دوچندان سازد.

در هر صورت، اضافه کردن مدل دیگری به سری ردمی K50 که از 4 مدل با کدهای I10، I10a، I11، I11r تشکیل شده است، چندان منطقی نیست. پیشنهادهای زیاد گاهی اوقات می تواند خریداران را سردرگم کند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد سری K50 در دسترس نیست، اگرچه اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که I10 به پردازنده Dimensity 9000 و مدل I10a از پردازنده Snapdragon 870 استفاده خواهد کرد. این سری شامل پردازنده مدیاتک و کوالکام می شود تا خریداران انتخاب دقیقی داشته باشند. مطرح کردن پرسش وجود مدل SE می تواند بدان معنا باشد که سال آینده یک گزینه SE برای ردمی کی 50 به مشتریان پیشنهاد شود.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص برند چینی چه برنامه ای برای نسل بعدی اسمارتفون های خود دارد. کمپانی که سخت در تلاش بوده دیوایس های برجسته ای را معرفی و عرضه کند. این گوشی می تواند قیمتی بسیار مناسب و مشخصات کلیدی ایده آلی داشته باشد. بنابراین پیدا نیست آیا معرفی خواهد شد یا خیر.

بیشتر بخوانید  شیائومی 13 اولترا دارای USB 3.2 است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری Redmi K50 احتمالا نسخه SE دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *