سری P60 هوآوی به فناوری دوربین XMAGE 2.0 مجهزند

سری P60 هوآوی به فناوری دوربین XMAGE 2.0 مجهزند

هوآوی قرار است XMAGE 2.0 را با سری مورد انتظار هواوی P60 در اواخر این ماه عرضه کند. XMAGE برای اولین بار با سری میت 50 معرفی شد و راه حل تصویربرداری اختصاصی هواوی برای دستگاه های پرچمدار آنها است. سیستم XMAGE بر چهار سیستم تصویربرداری ساخته شده است: سیستم نوری، ساختار مکانیکی، فناوری تصویربرداری و پردازش تصویر.

به گفته Classmateguan، مشاور Weibo، سری Huawei P60 دارای قابلیت های تصویربرداری جدید با XMAGE 2.0 خواهد بود. در حالی که هنوز اطلاعاتی در مورد بهبود کیفیت XMAGE 2.0 وجود ندارد، مطمئناً کاربران می توانند انتظار قابلیت های جدید عکاسی را داشته باشند.

یکی از ویژگی های کلیدی XMAGE دوربین متغیر فوق اپتیکال است که اولین بار با سری Mate 50 معرفی شد. این دوربین از فناوری XMAGE با دیافراگم متغیر استفاده می‌کند که می‌تواند دیافراگم قابل تنظیم ده مرحله‌ای را در سطح فیزیکی به دست آورد که آن را به یک پیشرفت تکنولوژیکی در سه سیستم نوری تبدیل می‌کند. علاوه بر این، XMAGE بهبود رنگ های جدید مناسب برای سناریوهای مختلف عکاسی بلادرنگ را به ارمغان می آورد.

سری هواوی P60 همچنین دارای سخت افزار با دیافراگم متغیر خواهد بود که کیفیت تصویر را بیشتر بهبود می بخشد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، سری P60 در سه مدل P60، P60 Pro و P60 Ultra عرضه خواهد شد که دو مدل دوم دارای مشخصات بالایی هستند، به خصوص در بخش دوربین.

علاوه بر قابلیت‌های جدید تصویربرداری، سری هواوی P60 نیز ممکن است ما را با نسل بعدی ویژگی‌های ارتباط ماهواره‌ای برای مکالمات پیامکی دو طرفه بدون شبکه تلفن همراه شگفت‌زده کند. این می تواند یک تغییر بازی برای کاربرانی باشد که اغلب به مناطق بدون پوشش شبکه تلفن همراه سفر می کنند.

سری هواوی P60 قرار است در 23 مارس رونمایی شود و کاربران می توانند انتظار داشته باشند که شاهد ارتقاء چشمگیر فناوری تصویربرداری و سایر تغییرات سخت افزاری باشند. با عرضه XMAGE 2.0، هوآوی بار دیگر مرزهای عکاسی با گوشی های هوشمند را در پیش گرفته و تجربه کاربری کاملاً جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعت هوآوی Watch GT 3 معرفی شد

نظرات در مورد : سری P60 هوآوی به فناوری دوربین XMAGE 2.0 مجهزند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *