سری Galaxy S23 با رزولوشن تصویر پایین

سری Galaxy S23 با رزولوشن تصویر پایین

یکی از افشاگران مطرح موسوم به Ice Universe، که به طور منظم جزئیاتی در مورد گوشی های پرچمدار سامسونگ ارائه می دهد، به طرز نامطلوبی در مورد Galaxy S23 و Galaxy S23+ صحبت می کند.

به گفته یک منبع آگاه، در سال 2023، “رزولوشن 1220p تلفن های همراه برند چینی به جریان اصلی جدید تبدیل خواهد شد” در حالی که سامسونگ همچنان از صفحه نمایش های ارزان قیمت Full HD+ در پرچمداران (Galaxy S23 و Galaxy S23+) استفاده خواهد کرد. به گفته این منبع، این مدل‌ها می‌توانند «پایین‌ترین پرچمداران با وضوح صفحه نمایش در سال 2023» باشند.

این افشاگر با اشاره به مدیرعامل سامسونگ موبایل شکایت می کند: “تای مون رو هرگز ناامید نمی کند”. باید بگویم که Ice Universe اولین شخصی نیست که در مورد ظهور انبوه تلفن‌های هوشمند با صفحه نمایش 1.5K صحبت می کند و علاوه بر آن Digital Chat Station نه چندان معروف قبلاً در این مورد صحبت کرده است. به یاد می آوریم که اولین پرچمدار با صفحه نمایش 1.5K، گوشی ردمی K50 Extreme Edition بود.

پیش از این، Ice Universe جز اولین کسانی بود که در مورد گوشی های هوشمند با صفحه نمایش آبشاری، طراحی جدید آیفون 14 و سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی سامسونگ صحبت کرد. به هر حال باید منتظر ماند تا سامسونگ سری اس 23 را که شامل دو مدل پلاس و استاندارد می شود، معرفی کند. البته نسخه اولترا یک مدل متفاوت بوده و مشابه گزینه های ساده نیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy A55 5G سامسونگ اواسط اسفند معرفی می شود

نظرات در مورد : سری Galaxy S23 با رزولوشن تصویر پایین

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *