سری Galaxy S20 در ایالات متحده آپدیت امنیتی می دریافت کرد

سری Galaxy S20 در ایالات متحده آپدیت امنیتی می دریافت کرد

سری گلکسی اس 20 دو هفته پیش شروع به دریافت به‌روزرسانی امنیتی می 2023 کرد. با این حال، به روزرسانی محدود به کشورهای آمریکای لاتین بود. سامسونگ اکنون دامنه به‌روزرسانی را به ایالات متحده گسترش داده و نسخه‌های قفل‌شده توسط اپراتور گوشی‌های سری گلکسی اس 20 اکنون به‌روزرسانی می‌شوند.

آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای نسخه‌های قفل‌شده توسط شرکت مخابراتی Galaxy S20، Galaxy S20+، و Galaxy S20 Ultra با شماره نرم افزاری G98xUSQS4HWE1 در ایالات متحده ارائه شد. این به‌روزرسانی در حال حاضر برای شبکه‌های Metro PCS و T-Mobile در دسترس است، در حالی که انتظار می‌رود سایر شبکه‌های اپراتور این به‌روزرسانی را ظرف چند روز آینده منتشر کنند. آپدیت مورد اشاره بیش از 70 نقص امنیتی موجود در دستگاه های گلکسی را برطرف می کند.

اگر یک گوشی سری گلکسی S20 دارید که یک نسخه قفل شده توسط شرکت مخابراتی در ایالات متحده است، اکنون می توانید با رفتن به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، آپدیت جدید را بررسی کنید.

سامسونگ سری گلکسی اس 20 را در اوایل سال 2020 با اندروید 10 عرضه کرد. این گوشی ها آپدیت اندروید 11 را در اواخر سال 2020، آپدیت اندروید 12 را در اواخر سال 2021 و به‌روزرسانی اندروید 13 را در اواخر سال 2022 دریافت کردند. گوشی ها آپدیت اندروید 14 را دریافت نخواهند کرد.

در اخباری مرتبط گزارش های اخیر حاکی از آن است که ممکن بوده سامسونگ با کوالکام برای تولید تراشه های اسنپدراگون 8 نسل 4 برای مدل های منتخب سری گلکسی اس 25 همکاری کند. در حالی که انتظار می‌رود برخی از گوشی‌های گلکسی اس 24 دارای پردازنده اگزینوس 2400 سامسونگ باشند، سامسونگ احتمالاً یک سال بعد می‌تواند استفاده از تراشه‌های اسنپدراگون سفارشی‌شده را از سر بگیرد و برخی از این تراشه‌ها توسط Samsung Foundry ساخته می‌شوند.

طبق اطلاعات داخلی به اشتراک گذاشته شده توسط افشاگر Revegnus، پردازنده Snapdragon 8 Gen 4 با استفاده از فرآیند 3 نانومتری TSMC (N3E) ساخته خواهد شد. از سوی دیگر، شایعه شده که نسخه Snapdragon 8 Gen 4 For Galaxy از فرآیند 3 نانومتری GAP (3GAP) سامسونگ Foundry استفاده می کند. این پیشرفت نشان می‌دهد که گره 3 نانومتری Samsung Foundry می‌تواند از نظر عملکرد و کارایی با فرآیند 3 نانومتری TSMC رقابت کند. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که این جزئیات باید با احتیاط در نظر گرفته شوند، زیرا هنوز دو سال دیگر از Galaxy S25 باقی مانده است و احتمالاً اطلاعات دقیق تری در اواخر سال 2024 ظاهر می شود.

بیشتر بخوانید  گوشی سامسونگ GALAXY A03S بزودی معرفی می شود

اگر شایعات صحت داشته باشند، این اولین مورد پس از مدتی بوده که یک شرکت از دو تامین کننده مختلف برای یک تراشه استفاده می کند، مشابه رویکرد اپل با پردازنده A9 آیفون 6s.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری Galaxy S20 در ایالات متحده آپدیت امنیتی می دریافت کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *