انتشار تصویر زنده گوشی Poco F5

انتشار تصویر زنده گوشی Poco F5

پوکو در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند Poco F5 در هند است. این یک دستگاه بسیار مورد انتظار بوده زیرا در اصل یک مدل ریبرند شده از Redmi Note 12 Turbo به حساب می آید. قبل از رونمایی، این برند اخیرا تایید کرده که پیکربندی پایه دستگاه شامل 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی می شود.اکنون، هیمانشو تاندون، رئیس پوکو هند، تصاویر زنده ای از این دستگاه را به اشتراک گذاشته است.

هیمانشو دو تصویر از این دستگاه را در رنگ های سیاه کربنی و سفید برفی به اشتراک گذاشت. این طراحی در نهایت نشان می دهد که این گوشی هوشمند در واقع یک نوت 12 توربو ریبرند شده است. پیش از عرضه در تاریخ 9 می، ابیشک یاداو، سازنده این گوشی، فاش کرد که دستگاه با قیمتی کمتر از 30000 روپیه در هند قیمت خواهد شد.

گزارش ها حاکی از آن است که گوشی هوشمند آینده POCO F5 دارای صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و دوربین حفره دار در وسط خواهد بود. انتظار می‌رود این دستگاه دارای پردازنده قدرتمند کوالکام Snapdragon 7+ Gen2، همراه با پردازنده گرافیکی Adreno برای ارائه گرافیک چشمگیر و مالتی تسکینگ سریع باشد. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه دستگاه تا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می دهد که بر اساس نیاز کاربران قابل ارتقا است.

از نظر نرم‌افزاری، POCO F5 احتمالاً از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 بهره برده که تجربه‌ای روان و کاربرپسند را ارائه دهد. انتظار می رود این دستگاه از یک باتری 5160 میلی آمپر ساعتی انرژی گرفته که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند و عمر باتری طولانی مدت و کاهش زمان شارژ را تضمین می کند.

در مورد دوربین، POCO F5 به یک دوربین سه گانه در پنل عقب مجهز شده است، از جمله سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی. برای عکس های سلفی، دستگاه می تواند دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی باشد تا تصاویر و ویدیوهای باکیفیت را در حال حرکت ثبت کند.

در اخباری مرتبط POCO آماده است تا از سری بعدی گوشی های هوشمند سری F خود موسوم به POCO F5 و POCO F5 Pro رونمایی کند. به گفته هیمانشو تاندون، رئیس پوکو، سری POCO F5 به زودی در هند عرضه خواهد شد. اخیراً، علاقه مندان به فناوری در Pricebaba یک گوشی هوشمند جدید POCO با شماره مدل 23049PCD8I را در پایگاه داده بنچمارک Geekbench کشف کردند.

بیشتر بخوانید  گوشی شیائومی Mix Fold 3 در جهان عرضه نمی شود

شایعه شده است که این مدل هندی POCO F5 خواهد بود. این لیست جزئیات مربوط به عملکرد و سخت افزار دستگاه را نشان می دهد. نوع هندی POCO F5 اخیراً در پایگاه داده بنچمارک Geekbench 5 با شماره مدل 23049PCD8I رویت شده است. این گوشی هوشمند در تست Geekbench 5 تک هسته ای 1118 امتیاز و در تست چند هسته ای 4236 امتیاز را کسب کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر زنده گوشی Poco F5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *