سری گوشی Redmi A2 بزودی معرفی می شود

سری گوشی Redmi A2 بزودی معرفی می شود

پس از موفقیت سری Redmi A1 مقرون به صرفه در بازارهای مختلف جهانی، این برند اکنون در حال آماده سازی برای عرضه به زودی Redmi A2 است. این دستگاه قبلاً در پایگاه های داده گواهی مانند NBTC و BIS ظاهر شده است و همچنین مشخصات، طراحی و قیمت اروپایی آن به بیرون درز کرده است. اکنون گواهینامه TUV را پاک کرده است.

Redmi A2 با شماره مدل 23028RN4DG عرضه می شود. علاوه بر این، Redmi A2+ نیز با شماره مدل 23028RNCAG در وب سایت گواهی TUV ظاهر شده است. بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه در مورد این دستگاه ها از نظر مشخصات شناخته شده است.

گفته می‌شود که Redmi A2 به یک پردازنده MediaTek Helio G36 مجهز شده است که دارای یک CPU هشت هسته‌ای است که بر اساس فرآیند ۱۲ نانومتری کار می‌کند. این SoC با حداکثر سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است و امکان افزایش فضای ذخیره سازی تا 512 گیگابایت با استفاده از کارت microSD وجود دارد.

صفحه نمایش این گوشی با اندازه 6.52 اینچ از فناوری IPS LCD استفاده می کند و انتظار می رود رزولوشن HD+ 1600 x 720 پیکسل را ارائه دهد. عدم وجود اسکنر اثر انگشت در عقب ممکن است نشان دهنده انحصار این ویژگی در مدل +A2 باشد. در عوض، پشت گوشی با دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی تزئین شده است، در حالی که دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی است و مسئولیت سلفی و تماس های ویدیویی را بر عهده خواهد داشت.

Redmi A2 به یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که از شارژ 10 واتی در اروپا پشتیبانی می کند. این گوشی دارای یک بلندگو و جک 3.5 میلی‌متری هدفون است و به‌روزرسانی اندروید 13 (Go Edition) از پیش نصب شده است. این گوشی همچنین دارای اسلات دو سیم کارت، بلوتوث 5.0 و وای فای 2.4 گیگاهرتز برای اتصال بدون درز است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Redmi Note 13 به عرضه جهانی نزدیک می شود

نظرات در مورد : سری گوشی Redmi A2 بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *