این کیس پشتیبانی از 5G را برای پی 60 هوآوی فراهم می کند

این کیس پشتیبانی از 5G را برای پی 60 هوآوی فراهم می کند

شاید بدانید که به دلیل ممنوعیت تجارت ایالات متحده، گوشی های هوشمند هوآوی از اتصال 5G پشتیبانی نمی کنند و محدود به 4G هستند. جدیدترین سری هواوی P60 نیز از این قاعده مستثنی نیست، اما خبرهای خوبی وجود دارد. یک سازنده الکترونیک چینی اکنون کیس هایی را معرفی کرده که موجب پشتیبانی سری پی 60 هوآوی از شبکه 5G می شود.

یک گوشی که در سال 2023 معرفی می شود، اگر ویژگی های لازم را در قبال هزینه نداشته باشد، قطعا موردتوجه کاربر قرار نخواهد گرفت. در حالی که سری هواوی P50 در بیشتر مناطق فروش آن صورت می گیرد، اگر شبکه 5جی را پشتیبانی نکند قطعا موجب ناامیدی کاربر خواهد شد.

با این حال، موارد ساخته شده توسط سازنده لوازم الکترونیکی چینی، Soyealink معرفی شدند تا محدودیت را از بین ببرند. جدیدترین کیس 5G برای هر دو گوشی هواوی P60 و P60 Pro در دسترس است. این کیس ها به رنگ خاکستری فلزی بوده و با مواد PU ساخته شده اند که به دلیل دوام و قابلیت اطمینان بسیار باکیفیت هستند.

این کیس پشتیبانی از 5G را برای پی 60 هوآوی فراهم می کند

ادعا می شود که این کیس باندهای فرکانس 5G SA و NSA را ارائه داده و پس از اتصال، گزینه های جدید مدیریت شبکه 5G را فراهم خواهند کرد. یک سیم کارت به جای کارت اصلی عمل کرده و فرآیند نصب بسیار ساده است. تنها باید یک کیس را روی هواوی P60 قرار دهید و کیس پشتیبانی را آماده کرده و افراد روی نمایشگر خود تنظیماتی اعمال می کنند.

این گوشی ها دارای یک پورت شارژ داخلی هستند که از آخرین شارژ سریع 88 واتی پشتیبانی می کنند. این کیس از رابط USB Type-C استفاده کرده و شما را قادر می سازد دستگاه های USB 2.0 OTG و هدست های دیجیتال را متصل کنید. همچنین می توان آن را برای انتقال اطلاعات به رایانه شخصی متصل کرد.

سری P60 هواوی در چین رونمایی شد و ویژگی‌های امیدوارکننده‌ای را به همراه دارند. هواوی سعی کرده با نسل جدید پرچمداران خود نظر علاقمندان را حسابی جلب کند. برای کسب جزئیات بیشتر پیرامون این سری باید به وب سایت هوآوی مراجعه کرد. برندی که به دلیل تحریم ایالات متحده با ضرر بزرگی تاکنون رو به رو شده است.

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت جدید برای ساعت هوآوی WATCH GT 3

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : این کیس پشتیبانی از 5G را برای پی 60 هوآوی فراهم می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *