سری گوشی iQOO Neo 5S معرفی شد

سری گوشی iQOO Neo 5S معرفی شد

شرکت ویوو به تازگی سری گوشی iQOO Neo 5S را در دو مدل استاندارد و SE معرفی کرده که در برخی مشخصات متفاوت هستند اما به طور کلی گوشی های یکسانی در بحث طراحی محسوب می شوند.

مدل استاندارد پردازنده اسنپدراگون 888 دارد و مدل SE نیز پردازنده اسنپدراگون 870. از دیگر ویژگی های برجسته این تلفن ها می توان به شارژ فوق العاده سریع و خنک کننده پیشرفته اشاره کرد.

Neo 5S قدرتمندتر از این دو جدید است، زیرا دارای ویژگی های پرچمدار بسیاری بوده، در حالی که Neo 5SE بدون ایجاد مصالحه در مشخصات مقرون به صرفه تر است. مدل استاندارد دارای  اسنپدراگون 888 در کنار نمایشگر 6.62 اینچی AMOLED است که از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می کند. وضوح تصویر Full HD+ بوده و پنل نمایشگر تخت با حفره دوربین سلفی که یک حسگر 16 مگاپیکسلی در خود جای داده، شامل می شود. در عقب نیز سه دوربین وجود دارد که باید به حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی، حسگر اولتراواید 13 مگاپیکسلی و حسگر ماکرو 2 مگاپیکسلی اشاره کرد.

سری گوشی iQOO Neo 5S معرفی شد

باتری Neo 5S از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند و در مقایسه با Neo5 ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی افزایش یافته دارد. گوشی جدید چیزهای زیادی از نسل قبلی خود به ارث برده است، از جمله اندازه کلی و سیستم خنک کننده.

این گوشی هوشمند با سیستم عامل OriginOS Ocean عرضه می شود و در رنگ نارنجی، آبی یا مشکی عرضه می شود. قیمت مدل پایه 2699 یوان و نسخه تاپ 3199 یوان خواهد بود. دیگر مدل معرفی شده Neo 5SE است.

Neo 5SE دارای بدنه ای شبیه vivo T1 اما پیشرفت‌های قابل توجهی را در کل به همراه دارد. این دستگاه مجهز به اسنپدراگون 870 بوده و از نمایشگر 6.67 اینچی LCD با رزولوشن 1080p و نرخ نوسازی 144 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز بهره می برد.

سری گوشی iQOO Neo 5S معرفی شد

سه دوربین عقب که شامل حسگر 50 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو می شود تدارک دیده شده و دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسلی است. باتری Neo 5SE مانند مدل غیر S خود 4500 میلی آمپر ساعت بوده، اما در اینجا شارژدهی «فقط» 55 وات محدود شده است. این گوشی همچنین با OriginOS Ocean عرضه می شود و درست مانند برادر بزرگ خود، دارای دستیار Jovi AI برای بازار داخلی است.

بیشتر بخوانید  گوشی iQOO 11S در MIIT لیست شد

ویوو iQOO Neo 5SE نیز در وب سایت شرکت موجود است و در رنگ های سفید، مشکی یا سیاه/نارنجی به فروش می رسد. بسته به ترکیب حافظه رم و فضای ذخیره سازی، قیمت ها بین 2199 تا 2599 یوان می باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری گوشی iQOO Neo 5S معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *