گوشی اقتصادی موتورولا Moto G14 معرفی شد

گوشی اقتصادی موتورولا Moto G14 معرفی شد

همانطور که برنامه ریزی شده بود، موتورولا امروز از Moto G14 در هند رونمایی کرد. گوشی هوشمند مقرون به صرفه اولین عرضه جهانی خود را در این کشور انجام می دهد. این مدل جانشین Moto G13 بوده با همان قیمت، در کنار چند ارتقا، مانند صفحه نمایش با وضوح بالاتر و تراشه سریعتر که می تواند تجربه کاربری خوبی رقم زند.

Moto G14 مانند اکثر گوشی های هوشمند این روزها از طراحی قاب تخت بهره می برد. این دستگاه مجهز به نمایشگر 6.5 اینچی (LCD) با وضوح +FHD و حفره دوربین در وسط نمایشگر است.

این دستگاه چیپست Unisoc T616 داشته که با رم LPDDR4x و فضای ذخیره سازی UFS 2.2 همراه است. سیستم عامل اندروید 13 آن قابل ارتقا به اندروید 14 بوده و سه سال آپدیت امنیتی دریافت می کند. این گوشی با یک سیستم دوربین دوگانه در قسمت عقب همراه بوده که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود. در جلو، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به سنسور اثر انگشت، بلندگوهای استریو دوگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، اسلات کارت MicroSD و استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر پاشش پاشش اشاره کرد.

نکته آخر اینکه گوشی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 20 واتی انرژی می گیرد. موتورولا Moto G14 با قیمت 9999 روپیه برای نسخه 4 گیگابایت رم+ 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. می توان آن را در رنگ های خاکستری فولادی یا آبی آسمانی استفاده کرد.

در اخباری مرتبط موتورولا Razr 40 Ultra تقریباً 2 ماه است که در چین به فروش می رسد. بر اساس گزارش بدست آمد، این دستگاه اکنون یک آپدیت نرم افزاری بزرگ در منطقه دریافت می کند.

جدیدترین آپدیت سیستم عاملی تعداد زیادی اصلاحات و بهینه سازی را به همراه دارد. همچنین با یک ویژگی مفید جدید ارائه می شود و آپدیت امنیتی را به روز می کند. طبق تغییرات رسمی اعلام شده، به‌روزرسانی جدید سیستمی برای موتورولا Razr 40 Ultra، آپدیت امنیتی را تا جولای 2023 افزایش می‌دهد. مهم‌تر از همه، این به‌روزرسانی از برنامه QQ در نمایشگر خارجی پشتیبانی می‌کند. برای کسانی که نمی دانند، QQ یک پلتفرم پیام رسانی در چین است. بنابراین، استفاده از برنامه بر روی صفحه نمایش Razr 40 Ultra بدون باز کردن صفحه نمایش اصلی تاشو یک عامل راحت است.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از گوشی Moto S30 Pro موتورولا

علاوه بر این، نرم افزار جدید با بهینه‌سازی‌هایی برای چندین مورد از جمله شارژ، مصرف انرژی، حالت چادری، تجربه صفحه‌نمایش خارجی، عملکرد شبکه، دوربین‌ها، نمایش بی‌سیم و عملکرد بازی وارد بازار می‌شود. این به‌روزرسانی همچنین برای تجربه برنامه‌های شخص ثالث، به‌ویژه در صفحه نمایش، اصلاحاتی را ارائه می‌کند.

در نهایت، به‌روزرسانی سیستمی جدید تقریباً همه برنامه‌های سیستمی را به دلیل اصلاحات و بهینه‌سازی‌های متعدد افزایش می‌دهد. بیلد نرم افزار جدید به صورت دسته ای مانند هر آپدیت OTA دیگری عرضه می شود. این آپدیت بایستی طی چند روز آینده به تمام مدل های چینی موتورولا ریزر 40 اولترا برسد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت موتورولا مراجعه کنید تا اطلاعات تکمیلی را به دست آورید.

موتورولا هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی کرده و به فروش می رساند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی اقتصادی موتورولا Moto G14 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *