سری گلکسی زد 4 سامسونگ با رنگ جدید همراهند

سری گلکسی زد 4 سامسونگ با رنگ جدید همراهند

گوشی های تاشوی آینده سامسونگ این روزها بسیار پرگزارش هستند. اخیراً فاش شد که گلکسی زد فلیپ 4 می تواند با صفحه نمایش بیرونی بزرگتر عرضه شود. اکنون شایعات حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 را در رنگ های جدید عرضه خواهد کرد.

راس یانگ از DCCS در توییتی فاش کرد که غول فناوری کره جنوبی گوشی های تاشوی آینده خود را با رنگ های جدید معرفی خواهد کرد. یانگ فاش کرد که Galaxy Z Flip 4 در 4 رنگ جدید و Z Fold 4 در 3 رنگ جدید روانه بازار خواهند شد.

طبق گفته راس یانگ، گلکسی زد فلیپ 4 در 4 رنگ جدید طلایی، خاکستری، آبی روشن و بنفش روشن رونمایی خواهد شد. با کمال تعجب، سامسونگ گزینه رنگ مشکی را حذف کرده است. با این حال، یانگ معتقد است که Z Flip 4 مانند Z Flip 3 گزینه‌های سفارشی‌سازی رنگ را خواهد داشت. بنابراین، رنگ مشکی در دسترس خواهد بود.

اگر در مورد Z Fold 4 صحبت کنیم، در 3 رنگ بژ، مشکی و خاکستری در دسترس است. در حالی که رنگ مشکی مانند Z fold 3 پریمیوم باقی می ماند، بژ و خاکستری دو رنگ جدید هستند.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن هستند که Z Fold 4 باتری بزرگ‌تری نسبت به مدل قبلی خود خواهد داشت. ظرفیت باتری کلی آن 3303 میلی آمپر ساعت است. همچنین گزارش شده که نمایشگر خارجی گلکسی زد فلیپ 4 دو اینچ بزرگتر خواهد بود.

در حال حاضر جزئیات زیادی در مورد این تاشوهای جدید در دسترس نیست. چند مورد فاش شده است، اما ما هنوز منتظر جزئیات دقیق در مورد گوشی های هوشمند هستیم. در اخباری مرتبط سامسونگ هدفون بی سیم Galaxy Buds2 را در ماه آگوست در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز زیتونی و اسطوخودوس عرضه کرد که هر چهار آنها دارای یک قاب سفید از بیرون بودند. چندین کار رنگ آمیزی جدید از زمان معرفی اولیه وارد شد، اما هیچ کدام تماماً مشکی نبودند.

پیشتر شرکت کره ای تصمیم گرفت تا نسخه کامل مشکی را ارائه دهد. این سازنده به طور رسمی Galaxy Buds2 را در رنگ اونیکس مشکی معرفی کرد که اولین بازار برای رنگ آمیزی جدید کره جنوبی و آلمان است. Buds2 جدید در حال حاضر از طریق وب سایت سامسونگ و همچنین برخی از خرده فروشان آنلاین و آفلاین در این کشور آسیایی برای فروش دردسترس است. قیمت دستگاه 117 دلار بوده و بسته به کشور قیمت متفاوتی خواهد داشت. مشخص نیست چه زمانی در سایر بازارهای موردنظر عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  بهترین گوشی‌ها در سال 2020؛ 5 تا از بهترین گوشی‌هایی که بالاترین استاندارد‌ها را دارند!

سامسونگ Galaxy Buds2 را به‌عنوان یک به‌روزرسانی از Buds+ معرفی کرده است و ما ثابت کرده‌ایم که آنها برای شنوندگان موسیقی معمولی و تماس‌های کاری عالی هستند. این شرکت همچنین فاش کرد که نوع Onyx Black با 360 Audio عرضه می‌شود که یک ویژگی نرم‌افزاری بوده و محل خروج صدا را مشخص می‌کند و با چرخاندن سر سازگار می‌شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری گلکسی زد 4 سامسونگ با رنگ جدید همراهند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *