سری لپ تاپ Xiaoxin لنوو در راهند

سری لپ تاپ Xiaoxin لنوو در راهند

لنوو اخیراً اعلام کرده است که در سال 2023 طیف وسیعی از لپ‌تاپ‌های جدید را عرضه خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، این شرکت از پنج مدل جدید به عنوان بخشی از سری Xiaoxin که شامل سری دیجیتال، سری پرو و سری ایر می‌شود، رونمایی خواهد کرد.

سری Xiaoxin لنوو شامل 5 مدل لپ تاپ می شود

انتظار می رود سری Xiaoxin Lenovo آینده بر ارائه ارزش برای پول تمرکز کند، در حالی که سری Air به باریکی و قابل حمل بودن اولویت دارد. از سوی دیگر، سری Pro با هدف ارائه خدمات به کاربران قدرتمند، به سمت عملکرد طراحی شده است. هنوز مشخصات و ویژگی های دقیق لپ تاپ های جدید منتشر نشده است، اما انتظار می رود که به جدیدترین سخت افزار و نرم افزار مجهز شوند.

یکی از لپ‌تاپ‌های جدیدی که قبلاً عرضه شده است Xiaoxin Air 14 2023 است. این مدل دارای صفحه نمایش 14 اینچی با وضوح بالا و نرخ تازه‌سازی سریع و همچنین طیف وسیعی از ویژگی‌های طراحی شده برای محافظت از بینایی کاربر است. این دستگاه از یک پردازنده قدرتمند اینتل پشتیبانی می کند و دارای حافظه و فضای ذخیره سازی کافی است. این لپ تاپ همچنین دارای یک دوربین با کیفیت بالا با حالت زیبایی و طیف وسیعی از گزینه های اتصال از جمله WiFi-6E و Thunderbolt 4 است.

به طور کلی، به نظر می رسد که لنوو قصد دارد طیف وسیعی از لپ تاپ ها را برای پاسخگویی به نیازهای کاربران مختلف با سری Xiaoxin ارائه دهد. چه به دنبال گزینه ای مقرون به صرفه، یک لپ تاپ قابل حمل برای استفاده در حین حرکت یا یک دستگاه قدرتمند برای کارهای سخت باشید، سری Xiaoxin احتمالاً مدلی متناسب با نیاز شما خواهد داشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لپ تاپ پرچمدار لنوو Legion 9i معرفی شد

نظرات در مورد : سری لپ تاپ Xiaoxin لنوو در راهند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *