سری شیائومی 13 تنوع رنگی بالایی خواهد داشت

سری شیائومی 13 تنوع رنگی بالایی خواهد داشت

هفته آینده، شیائومی میزبان رویداد معرفی محصول جدید خواهد بود. اپل چینی گوشی های پرچمدار سالانه سری Mi 13 شیائومی را در آن معرفی خواهد کرد. اگرچه خط تولید حداقل شامل سه مدل خواهد بود، اما فقط نوع وانیلی و نسخه پرو در صحنه حضور خواهند داشت. مدل اولترا باید فقط در اواسط سال بعد عرضه شود.

در مورد شیائومی Mi 13 و تلفن های Pro، اولی صفحه نمایش مستقیم را به کار می گیرد، در حالی که Mi 13 Pro راه حل صفحه نمایش خمیده نسل قبلی را ادامه می دهد. دومی همچنین دارای یک لنز زیره 1 اینچی است که از شیائومی Mi 12S Ultra به ارث رسیده است.

امروز، ما فهمیدیم که نسخه استاندارد حداکثر 10 رنگ را ارائه می دهد. بنابراین، این اولین گوشی پرچمدار جهان با گزینه های رنگی بسیار زیاد است. عکس‌های لو رفته نه تنها رنگ‌ها را نشان می‌دهند، بلکه طراحی قبلی را نیز تایید می‌کنند.

هیچ اطمینانی در مورد موادی که پنل پشتی استفاده خواهد کرد وجود ندارد. منظور ما این است که هیچ خبر رسمی در مورد بدنه شیشه یا چرمی وجود ندارد. اما دیروز، یکی از مدیران شیائومی به نظری در Weibo پاسخ داد و وجود نوع سرامیکی آن را تایید کرد.

Mi 13 اندازه جمع و جور دارد. صفحه نمایش آن 6.2 اینچ است، در حالی که کل بدنه دارای ابعاد 152.8×71.5×8.3 میلی متر است. در بخش سخت افزاری، قهرمان ما میزبان نسل دوم اسنپدراگون 8 خواهد بود که یکی از قوی ترین SoC ها در اردوگاه اندروید است. همچنین دارای حافظه LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 خواهد بود. بنابراین، این گوشی قوی ترین عملکرد تاریخ شیائومی را ارائه می دهد.

چند روز پیش شنیدیم که قیمت Mi 13 دوباره افزایش می یابد. این ارتباط مستقیم با عوامل مختلف دارد. آنها شامل ارتقاء موقعیت، هزینه ها، بیماری های همه گیر و نوسانات نرخ ارز هستند. قیمت سری Mi 13 باید 15 تا 20 درصد افزایش یابد و به حدود 4500 یوان (629 دلار) برسد. ما هیچ سرنخی نداریم که نسخه Pro چقدر هزینه دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدست mi VR شیائومی معرفی شد

نظرات در مورد : سری شیائومی 13 تنوع رنگی بالایی خواهد داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *