شیائومی 12 اولترا اولین محصول شیائومی با دوربین لایکا

شیائومی 12 اولترا اولین محصول شیائومی با دوربین لایکا-first-flagship-with-a-Leica-camera-Images-of-Xiaomi

شبکه اجتماعی چینی Weibo اولین تصاویر از گوشی هوشمند پرچمدار شیائومی 12 اولترا را منتشر کرده است که نشان می دهد اولین دستگاه شیائومی با دوربین لایکا خواهد بود. این هفته، شیائومی از همکاری با لایکا خبر داد و به همکاری چند دهه‌ای بین این سازنده مشهور دوربین و هواوی که از سال 2016 ادامه داشت، پایان داد.

پیش از این، کوالکام جدیدترین پلتفرم موبایل اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ را معرفی کرد که با استفاده از فرآیند ۴ نانومتری TSMC تولید می‌شود. در مقایسه با اسنپدراگون 8 نسل 1، عملکرد و بهره وری انرژی بهبود یافته ای را ارائه می دهد. این پردازنده قرار است قدرت پردازشی Xiaomi 12 Ultra را تامین کند.

شایعه شده است که شیائومی 12 اولترا دارای صفحه نمایش 6.73 اینچی با رزولوشن 3200 در 1440 پیکسل است که از پنل AMOLED LTPO 2.0 استفاده می کند. این به صفحه نمایش اجازه می دهد تا به طور تطبیقی ​​نرخ تازه سازی خود را از 1 تا 120 هرتز تنظیم کند. احتمالاً شیائومی 12 اولترا یک سنسور تصویر سونی IMX800 دریافت خواهد کرد که با فوکوس خودکار سریعتر، عملکرد در نور کم و تثبیت کننده تصویر بهبود یافته است.

شیائومی 12 اولترا اولین محصول شیائومی با دوربین لایکا

فرمت اپتیکال سونی IMX800 بیش از 1/1.1 اینچ خواهد بود، در حالی که وضوح سنسور 50 مگاپیکسل است. این یکی از بزرگترین حسگرهای موجود در بازار خواهد بود. علاوه بر این، گوشی هوشمند یک ماژول اولتراواید 48 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی دریافت خواهد کرد. دوربین اصلی زوم 120 برابری را ارائه می دهد. دوربین جلو نیز وضوح 48 مگاپیکسلی خواهد داشت.

Ice Universe پیشتر فاش کرد که از نظر کیفیت عکس، دوربین Xiaomi 12 Ultra به دوربین‌های SLR نزدیک می‌شود که هیچ‌یک از دوربین‌های گوشی‌های هوشمند قبل از آن نتوانسته بودند. در اخباری مرتبط شیائومی گوشی های سری Redmi K50 را چند ماه پیش در ماه مارس سال جاری در بازار چین معرفی کرد. در حال حاضر، Redmi K50 استاندارد یک مدل جدید دریافت می کند که شامل رنگ و پیکربندی متفاوت است برای بازار چین است.

این شرکت گوشی هوشمند Redmi K50 را معرفی کرده است که دارای 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. این مدل جدید 2899 یوان یا همان 435 دلار است. فروش این نسخه از 26 می در بازار چین شروع می شود.

بیشتر بخوانید  دستبند تناسب اندام شیائومی Smart Band 8 برای بازار جهانی معرفی شد

در کنار آن، این شرکت یک گزینه رنگی جدید برای سری Redmi K50 با نام Qingxue معرفی کرده است که دارای پنل عقب سفید مات می باشد. از 18 ژوئن با قیمت اولیه 2399 یوان ( 360 دلار) به طور رسمی برای خرید در دسترس خواهد بود.

با توجه به مشخصات، Redmi K50 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED QHD+ است که نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می دهد. در بخش پردازشی، پردازنده مدیاتک Dimensity 8100 در آن تعبیه شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شیائومی 12 اولترا اولین محصول شیائومی با دوربین لایکا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *