سری تلویزیون Smart TV X شیائومی در سه سایز

سری تلویزیون Smart TV X شیائومی در سه سایز

شیائومی قرار است در تاریخ 30 آگوست از لپ تاپ NoteBook Pro 120G و سری تلویزیون Smart TV X در هند رونمایی کند. این برند میکروسایت های اختصاصی را برای هر دو دستگاه قرار داده است که مشخصات کلیدی آنها را به آرامی تا مراسم رونمایی نشان می دهد. به تازگی ویژگی های کلیدی و اولین نگاه لپ تاپ آینده به نمایش درآمد. شیائومی همچنین اطلاعات مهمی در مورد سری Smart TV X به اشتراک گذاشته است.

طبق میکروسایت، سری Xiaomi Smart TV در سه سایز صفحه نمایش یعنی 43، 50 و 55 اینچ عرضه خواهد شد. تایید شده است که هر سه نسخه با وضوح تصویر 4K عرضه می شوند. تلویزیون های آینده با حاشیه های نازکی در هر سه طرف نمایشگر احاطه شده اند. شیائومی همچنین از ویژگی Zoom In در سری Smart TV X استفاده کرده است. جدای از این، میکروسایت به جزئیات بیشتری در مورد سری Xiaomi Smart TV اشاره نکرده است. می توانیم انتظار داشته باشیم که این برند در روزهای آینده ویژگی های بیشتری را به نمایش بگذارد.

انتظار می رود تلویزیون های هوشمند سری X شیائومی به عنوان جانشین سری Mi TV 5X که در آگوست سال گذشته عرضه شد، وارد بازار شود. قابل ذکر است، مدل دوم وضوح 4K و پشتیبانی از Dolby Vision و HDR10+ را ارائه می‌کند. آنها به خروجی صدای 40 وات مجهز هستند. سری Mi TV 5X از یک پردازنده 4 هسته ای 64 بیتی همراه با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی پشتیبانی می کند.

سری Mi TV 5X با قیمت 31999 روپیه برای نوع پایه به فروش می رسد. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تلویزیون‌های هوشمند سری X شیائومی نسبت به نسل قبلی خود ارتقا پیدا کنند. به طور مشابه، ما همچنین می توانیم انتظار داشته باشیم که آنها برچسب قیمت اولیه کمی بالاتری داشته باشند. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعت جذاب شیائومی Watch 2 معرفی شد

نظرات در مورد : سری تلویزیون Smart TV X شیائومی در سه سایز

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *