هدفون وان پلاس Nord Buds معرفی شد

هدفون وان پلاس Nord Buds معرفی شد

OnePlus به تازگی دو گوشی هوشمند جدید را برای بازار هند معرفی کرده است. اما در کنار OnePlus 10R و Nord CE 2 Lite، این شرکت همچنین از جدیدترین هدفون بی سیم خود که Nord Buds نام دارد نیز رونمایی کرد.

Nord Buds جدید دارای درایور صوتی 12.4 میلی متری بوده و از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند. این هدفون تا 7 ساعت پخش صدا را با یک بار شارژ ارائه می دهد، اما جفت شدن آن با کیس شارژ، عمر باتری را به 30 ساعت افزایش می دهد. قابل ذکر است، شارژ سریع 10 دقیقه ای، 5 ساعت پخش اضافی را به دنبال خواهد داشت. جدیدترین هدفون‌های سازنده گوشی‌های هوشمند چینی از طراحی به سبک گوشی با قابلیت تعویض هدفون برخوردار است.

هر گوشی جداگانه دارای یک باتری 41 میلی آمپر ساعتی بوده، در حالی که کیس شارژ یک باتری 480 میلی آمپر ساعتی دارد. هدفون Nord Buds TWS همچنین با پشتیبانی از صدای Dolby Atmos، یک حالت بازی اختصاصی 94 میلی‌ثانیه با تأخیر کم در گوشی‌های هوشمند منتخب، یک لانچر میکروفون دوگانه که کاهش نویز هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد، ارائه می‌شود. سایر ویژگی های قابل توجه عبارتند از: استاندارد ضداب IP55، پورت شارژ USB نوع C، کنترل های لمسی، تنظیم صدای Dirac، سه پیش تنظیم صدا و حتی جفت شدن سریع با گوشی های هوشمند OnePlus.

هدفون های جدید TWS این برند با کمتر از 3000 روپیه قابل تهیه هستند و با برندهای دیگر مانند Realme، Noise و boAt در منطقه رقابت خواهند کرد. قیمت آن تقریبا 36 دلار است و در رنگ سفید و مشکی قابل تهیه خواهد بود. در اخباری مرتبط سال 2022 برای وان پلاس یک سال شلوغ خواهد بود زیرا این کمپانی زیربرند BBK تصمیم داشته ده ها مدل اسمارتفون را معرفی کند که بخشی گروه پرچمدار هستند و بخشی دیگر نیز خوش قیمت یا میان رده.

@heyitsyogesh در توییتر به اشتراک گذاشت که OnePlus حداقل 15 دستگاه را در سال جاری رونمایی خواهد کرد و این به معنای حداقل معرفی محصول جدید در هر ماه است. وی افزود که اکثر دستگاه های جدید از سری Nord هستند.

شایعات حاکی از آن است که چهار دستگاه از این مدل های جدید شامل OnePlus Nord 2T 5G، Nord CE 2 Lite 5G، Nord 3 و OnePlus 10 می شوند. تا به امروز، OnePlus 10 Pro، OnePlus Ace و OnePlus Nord CE 2 5G توسط وان پلاس معرفی شده است.

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت جدید برای گوشی تاشو وان پلاس Open

اگر ادعای @heyitsyogesh درست باشد، نشان دهنده تغییر در استراتژی محصول OnePlus از زمان ادغام آن با Oppo در سال گذشته است. بین سال‌های 2015 تا 2018، وان پلاس هر سال دو دستگاه معرفی می کرد و در سال 2021 نیز 7 مدل اما سال 2022 برنامه تغییر کرد.

در اخباری مرتبط وان پلاس به تازگی از گوشی هوشمند OnePlus Ace در چین رونمایی کرده است. حال به تازگی گوشی هوشمند جدید OnePlus با شماره مدل PGZ110 در پایگاه داده پلتفرم گواهی TENAA چین رویت شده است. این لیست مشخصات و تصاویر کامل دستگاه را فاش کرده اما هیچ کلمه ای در مورد نام بازاریابی نهایی دستگاه وجود ندارد. با این حال، گمان می‌رود که این دستگاه زمانی که در چین عرضه شود، OnePlus Ace Youth Edition نامیده می‌شود.

لیست تنا OnePlus PGZ110 نشان داده است که ابعاد آن 164×75×8 میلی‌متر است و صفحه‌نمایش 6.59 اینچی LCD LTPS با وضوح FHD+ در خود جای داده است. این دستگاه از یک پردازنده هشت هسته ای 2.85 گیگاهرتز و 8 گیگابایت / 12 گیگابایت رم بهره می برد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون وان پلاس Nord Buds معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *