سری اوپو RENO 10 ماه بعد معرفی می شوند

سری اوپو RENO 10 ماه بعد معرفی می شوند

طبق گزارشی جدید، سری اوپو رنو 10 به زودی وارد بازار هند خواهد شد. بله درست خواندید! اوپو از سری Oppo Reno 9 که اخیراً در هند منتشر شده است صرف نظر خواهد کرد.

برای کسانی که نمی‌دانند، اوپو سری Oppo Reno 9 خود را در اواخر نوامبر در چین منتشر کرد. این سری از Oppo Reno 9، 9 Pro و 9 Pro+ تشکیل شده است. آخرین دستگاه یک پرچمدار مقرون به صرفه با پردازنده اسنپدراگون 8+ نسل 1 آندرکلاک بود. مشخصات بسیار خوب بود و عجیب است که Oppo از این دستگاه ها در دومین بازار بزرگ خود صرف نظر می کند. به هر حال، ما 80 درصد مطمئن هستیم که این «سری اوپو رنو 10» ادعایی در هند گوشی‌های با برند جدید را به ارمغان خواهد آورد. 20 درصد آخر مربوط به سناریویی است که Oppo گوشی های هوشمند کاملاً جدیدی را عرضه می کند. شانس آن اندک است، اما این اولین بار برای برند نخواهد بود.

بخش جالب این گزارش این است که ما شاهد فاش شدن گوشی Oppo Reno 10 Pro+ بودیم. این افشاگری زبان طراحی جدیدی را برای گوشی آینده نشان داد، طراحی که آن را از سری رنو 9 متمایز می کند. آیا این طراحی جدید ماه آینده در هند به صورت رسمی عرضه می شود؟ ما اینطور فکر نمی کنیم.

در حال حاضر، احتمالات باز است. طراحی جدید فقط می تواند با سری Reno 11 یا شاید با سری Oppo Reno 10 چین ارائه شود. در حال حاضر، حدس زدن سخت است. ما فقط امیدواریم که به یک آشفتگی بزرگ از نام ها و انواع مختلف برای چین و هند ختم نشود.

اطلاعات فاش شده به عرضه گوشی های جدید در ماه فوریه در هند اشاره دارد. اگر سری 9 تغییر نام تجاری داشته باشد، این سری اوپو رنو 10 ادعایی هندی اسنپدراگون 778G، Dimensity 8100 و Snapdragon 8+ Gen 1 را به همراه خواهد داشت. سایر مشخصات شامل پشتیبانی از شارژ سریع، نرخ رفرش تا 120 هرتز و دوربین‌های توانمند است. بدیهی است که Oppo یک کمپین تیزر را قبل از هر عرضه ای آغاز خواهد کرد. بنابراین، اجازه دهید این گزارش را حداقل در حال حاضر با کمی نمک هضم کنیم.

بیشتر بخوانید  گوشی اوپو Reno 8T در دو مدل عرضه می شود

اگر Oppo Reno 10 Pro+ فقط یک نسخه جدید 9 Pro+ باشد، پس می‌دانیم که چه چیزی به ارمغان خواهد آورد. این گوشی با یک SoC Snapdragon 8+ Gen 1 با حداکثر 12GB/256GB شروع می شود. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است. علاوه بر این، دارای تنظیمات دوربین سه گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، 8 مگاپیکسل فوق عریض و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. این گوشی از باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 80 واتی انرژی می گیرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری اوپو RENO 10 ماه بعد معرفی می شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *