سامسونگ Galaxy S22 Ultra: 10 ویژگی برتر که این گوشی را منحصر به فرد می کند

سامسونگ Galaxy S22 Ultra: 10 ویژگی برتر که این گوشی را منحصر به فرد می کند

در این مطلب قصد داریم ۱۰ ویژگی برتر سامسونگ گلکسی اس۲۲ اولترا بیان کنیم زیرا مورد انتظارترین گوشی غول صنعت موبایل است. در حالی که آشکارترین تغییر معطوف به طراحی جدید است، بسیاری از امکانات این گوشی ارتقا یافته است.

 

ویژگی اول: قلم لمسی داخلی دارد

سامسونگ گلکسی اس۲۲ اولترا اولین دستگاه از سری S است که به تقلید از سری گلکسی نوت مجهز به قلم لمسی داخلی است. با توجه به تشابه روزافزون سری S و سری نوت، سامسونگ در نهایت تصمیم به ادغام این دو گرفت. این قلم علاوه بر خود گوشی دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نیز می‌باشد.

 

ویژگی دوم: روشن ترین نمایشگر در بین مدل های دیگر دارد

گلکسی اس ۲۲ اولترا با حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت، روشن‌ترین صفحه نمایش را در بین هر گوشی هوشمندی دارد که تا به حال تجربه کرده اید. این میزان روشنایی برای استفاده روزمره حتی اگر زمان زیادی را در خارج از منزل سپری کنید، بیش از اندازه کافی است. اما در زیر نور مستقیم خورشید، صرفا به حداکثر رساندن روشنایی گاهی اوقات می‌تواند منجر به کاهش کیفیت تصویر شود.

برای حل این مشکل، این گوشی کل صفحه نمایش شما را طوری نشان می‌دهد که رنگ و نور را به روشی درست افزایش دهید تا آن اثر را به حداقل برساند. همچنین، صفحه نمایش با فناوری LTPO ۲.۰ ارائه می‌شود که می‌تواند نرخ تازه‌سازی را از ۱۲۰ هرتز تا تنها ۱ هرتز کاهش دهد، زمانی که به چیزی ثابت نگاه می‌کنید تا در عمر باتری صرفه جویی کنید.

صحبت از باتری شد، همانطور که می‌دانید کیفیت کابل شارژر از اهمیت بالایی برخوردار است، از این رو باید به این موضوع اشاره کنیم که مجموعه ارنیک موبایل هم بهترین محصولات رو وارد کرده و هم خرید عمده کابل شارژر گوشی و تبلت را ارائه می‌کند.

سامسونگ Galaxy S22 Ultra: 10 ویژگی برتر که این گوشی را منحصر به فرد می کند

ویژگی سوم: چهار سال به روزرسانی اندروید را پشتیبانی می کند

یکی از مواردی که گوشی‌های اندرویدی در مقایسه با آیفون‌ها همیشه فاقد آن ویژگی مهم بوده اند، پشتیبانی طولانی مدت از نرم‌افزار سیستم عامل است. در حالی که در بهترین حالت سه سال به‌روزرسانی‌های اصلی سیستم‌عامل شاهد هستیم، با سری گلکسی اس ۲۲، سامسونگ در مجموع چهار سال به روزرسانی اندروید را ارائه می‌کند. این موضوع بدان معناست که این گوشی شما می‌تواند به اندروید ۱۶ ارتقا پیدا کند.

 

ویژگی چهارم: پردازنده جدید 4 نانومتری

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این گوشی یک پردازنده ۴ نانومتری است که خبری خوبی برای گیمرها و کاربران می‌باشد. این همان پردازنده گرافیکی است که در پلی استیشن ۵ نیز به کار رفته است.

 

ویژگی پنجم: شارژ سریع 45 واتی

یکی از تفاوت‌های سری اس ۲۱ با اس ۲۲ شارژ سریع آن است، در سری اس ۲۱ شاهد شارژ سریع ۲۵ واتی بودیم اما در سری اولترا اس ۲۲ شاهد ۴۵ واتی هستیم. سامسونگ می‌گوید که این ویژگی می‌تواند تنها در ۳۰ دقیقه گوشی شما را از حالت خالی تا ۵۰ درصد شارژ کند. لازم به ذکر است ارنیک موبایل خرید عمده پاوربانک را با بهترین و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد.

 

ویژگی ششم: بهینه سازی اسنپ چت

حتما متوجه شده‌اید که اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی در آیفون‌ها بهتر از گوشی‌های اندرویدی کار می‌کنند. به این دلیل است که اکوسیستم iOS استانداردتر است و کار با آن آسان‌تر است در حالی که اکوسیستم اندروید آشفته‌تر است.

اما برای سری گلکسی اس ۲۲، سامسونگ با اسنپ چت برای بهینه‌سازی پلت فرم شبکه‌های اجتماعی برای استفاده کامل از سیستم دوربین و ارتقای نرم افزاری این سری همکاری کرده است. این بدان معناست که می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های واضح‌تری با عملکرد بهتر در نور کم بگیرید و همچنین از دوربین‌های مختلف دستگاه S۲۲ خود برای عکس‌های پرتره و فوق عریض بهتر استفاده کنید.

سامسونگ Galaxy S22 Ultra: 10 ویژگی برتر که این گوشی را منحصر به فرد می کند

ویژگی هفتم: گزینه ذخیره سازی داخلی 1 ترابایت

S۲۲ Ultra همچنین دارای یک گزینه ذخیره‌سازی حداکثر ۱ ترابایتی است. با این حال، برای گیمرها، سازندگان و کاربران، این خبر می‌تواند مفید باشد زیرا می‌توانید بازی‌های گرافیکی قوی‌تر دانلود کنید، روی عکس‌ها و ویدیوهای با وضوح بالا بی‌شمار کلیک کنید، و تعداد زیادی فیلم، نمایش تلویزیونی و موارد دیگر را ذخیره کنید. این گوشی دارای اسلات microSD نیست.

 

ویژگی هشتم: کیفیت تصویر بهتری را ارائه می دهد

تجربه عکاسی در S۲۲ Ultra به طور قابل توجهی بهتر از مدل قبلی خود است. لنز دوربین دارای یک پوشش نانو ضد انعکاس است که به نور کمک می‌کند تا با بازتاب کمتری به سنسور دوربین برسد و داده‌های تصویر بیشتری را برای وضوح بیشتر به آن بدهد. همانطور که می‌دانید، برخی افراد از هولدر برای عکاسی و فیلمبرداری استفاده می‌کنند، در همین راستا ارنیک موبایل بهترین محصولات را در قالب خرید عمده هولدر موبایل ارائه می‌کند.

به‌علاوه، هر بار که روی عکس کلیک می‌کنید، دوربین در واقع دو عکس را به طور همزمان می‌گیرد، یکی برای جزئیات با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی و دیگری برای روشنایی با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و درنهایت آن‌ها را با هم ادغام می‌کند. این موضوع منجر به یک عکس کلی روشن‌تر و دقیق‌تر می‌شود، به خصوص هنگام گرفتن عکس‌های با زوم بالا کیفیت بهتری را تجربه می‌کنید.

 

ویژگی نهم: تثبیت بهتر و گرفتن عکس در محیط های کم نور

دوربین اصلی S۲۲ Ultra اکنون دارای زاویه تصحیح ۵۸ درصدی برای تثبیت اپتیکال تصویر (OIS) بهتر است. این بدان معناست که لنز دوربین می‌تواند آزادانه‌تر حرکت کند تا لرزش هنگام عکس‌برداری را جبران کند. این ویژگی باعث می‌شود عکس‌ها و فیلم‌های واضح‌تری دریافت کنید.

اما گاهی اوقات، فقط داشتن سخت‌افزار عالی کافی نیست، به خصوص زمانی که در حال فیلمبرداری در شب یا در شرایط کم نور هستید. برای این منظور، Video Digital Image Stabilization یا VDIS، از نرم‌افزاری استفاده می‌کند تا ویدیوهای شما را با تجزیه و تحلیل چهار برابری داده‌های حرکتی لرزش‌های دوربین و تنظیم بر اساس آن، متعادل کند.

 

ویژگی دهم: استفاده از برنامه دوربین RAW

S۲۲ Ultra همچنین دارای یک برنامه دوربین جدید به نام Expert RAW است که برای عکاسان حرفه‌ای طراحی شده است. این ویژگی به شما امکان کنترل کامل لنزهای دوربین را می‌دهد و به شما امکان می‌دهد روی عکس‌ها با فرمت خام ۱۶ بیتی کلیک کنید و تنظیمات ISO، تعادل رنگ سفید، AF و نوردهی را به صورت دستی تغییر دهید.

برخلاف برنامه پیش‌فرض دوربین، عکس‌هایی که با این برنامه می‌گیرید داده‌های تصویر را از دست نمی‌دهند و بنابراین بسیار قابل تنظیم خواهند بود. اگر اغلب عکس‌های خود را در ادوبی لایت روم ویرایش می‌کنید، بسیار لذت بخش خواهد بود.

 

S22 Ultra یک گلک0سی نوت جدید است

شایعات زیادی مبنی بر نابودی سری گلکسی نوت توسط سامسونگ وجود داشت و در حالی که احتمالا دستگاه جدیدی از سامسونگ با این نام نخواهیم دید، نوت همچنان از طریق سری گلکسی اس تحت نام «Ultra» به عنوان بهترین محصولی که سامسونگ ارائه کرده است، باقی می‌ماند. اگر شما فردی هستید که به بهترین‌ها نیاز دارید و قصد دارید گوشی خود را حداقل به مدت پنج سال استفاده کنید، S۲۲ Ultra یک گزینه بسیار قانع کننده برای بهبود بهره وری، بازی و ارتباطات اجتماعی شماست.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگ Galaxy S22 Ultra: 10 ویژگی برتر که این گوشی را منحصر به فرد می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *