خرید قسطی سیم کارت 0912 در رندباز

خرید قسطی سیم کارت 0912 در رندباز

خرید اقساطی کالا که از سال های دور در بین مردم مرسوم بوده، امکانی است که به افراد کمک می کند تا زودتر از زمانی که بودجه ی آنها تکمیل شود، از کالای مورد نظر بهره مند گردند. امروزه با توجه به شرایط حاکم بر اقتصاد جامعه ایران و قیمت های سرسام آور و گاه بی منطقی که باید برای خرید کالاها و اجناس پرداخت، خرید به شکل نقدی نه تنها دشوار بوده بلکه در بعضی شرایط به صرفه هم نمی باشد. در عوض در چنین شرایطی خرید اقساطی یک خرید هوشمندانه و اقتصادی است که به شما کمک می کند فشار ناشی از پرداخت یکجای هزینه را برای خریداران نداشته و خرید اقساطی از جمله خدمات منحصر بفرد فروشگاه های باسابقه و مشتری مداری است که تلاش می کنند با ایجاد روش خرید قسطی، گامی موثر در راستای جلب رضایت مشتری و بهبود عملکرد خود بردارند. این امکان که اخیرا، در برخی از فروشگاه های معتبر اینترنتی نیز دیده می شود، فرصتی است که امکان در اختیار داشتن محصول را تنها با پرداخت پیش پرداخت برای مشتریان فراهم کرده است.

 

خرید قسطی سیم کارت از رندباز

در همین راستا رندباز به عنوان یکی از جامع ترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی فعال در زمینه خرید و فروش سیم کارت های اعتباری و دائمی اپراتورهای کشور، با بیش از چهار سال سابقه مفید و درخشان، شرایط خرید و فروش قسطی سیم کارت های گران قیمت را در وب سایت فعال نموده است.

در حال حاضر شماره های دائمی، در بسیاری از موارد نشان دهنده اعتبار و ارتباط بهتر می باشد و داشتن یک شماره مشخص و معتبر برای برقراری ارتباط خصوصا در زمینه شغلی امری مهم و ضروری است که به علت هزینه هنگفت این سیم کارت ها، امکان خرید آن برای خیلی از افراد مقدور نمی باشد. شماره های رند نیز از آن جهت که به راحتی در خاطر می مانند بازار بسیار خوبی داشته و بالطبع از قیمت بالایی هم برخوردارند.

 خرید قسطی سیم کارت دائمی 0912 و شماره های رند فرصتی است که از سوی رندباز به خریداران داده شده تا به راحتی و با پرداخت یک پیش پرداخت کمتر، صاحب سیم کارت مورد نظر خود شوند. در شرایطی که دارا بودن یک شماره رند یا سیم کارت دائمی 0912 برای هر فرد یک مزیت محسوب می شود و افراد در صورت ارائه ی شماره دائمی و سیم کارت ثابت، فرصت شغلی بهتری خواهند داشت، این امکان جدید رندباز ، بهترین شرایط ممکن را برای خریداران سیم کارت فراهم آورده است و خرید قسطی سیمکارت بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

 

مزیت های خرید قسطی سیم کارت

خرید سیم کارت قسطی رند و یا گران قیمت اپراتورها از رندباز، نه تنها بار و فشار مالی را از خریدار کم می کند، بلکه سیم کارت مورد علاقه فرد را تنها با پرداخت مقداری از پول و متعهد شدن برای پرداخت بقیه پول به صورت اقساط در اختیار خریدار قرار می دهد. علاوه بر این اگر ایده ی سرمایه گذاری دارید، خرید اقساطی یک فرصت استثنایی است که شما می توانید با نقدینگی فعلی تان پیش پرداخت چند سیم کارت را پرداخت کنید و در آن واحد مالک همه آنها شوید.

البته مزیت خرید سیم کارت اقساطی از رندباز تنها به این چند مورد خلاصه نمی شود، بلکه با توجه به تورم به وجود آمده در بازار ایران، چه بسا سیم کارتی که امروز به صورت قسطی از رندباز تهیه می نمایید، در طول مدت پرداخت قسط گران تر هم شود، به طوری که در پایان اقساط، سیم کارت خریداری شده از قیمت نهایی پرداختی شما با ارزش تر هم باشد.

بنابراین نه تنها خرید اقساطی مضر نیست؛ بلکه با توجه به تورم موجود در بازار ایران و افزایش ناگهانی قیمت اجناس در کشور، خرید اقساطی سیمکارت نسبت به خرید نقدی برتری داشته و سودمند نیز می باشد.

شاید با خود بیندیشید با پس انداز کردن، می توانید سیم کارت مورد علاقه تان را نقدی بخرید و از پرداخت قسط و شرایط مربوط به آن راحت باشید، ولی اگر بر فرض محال سیم کارت مورد علاقه شما تا زمان آماده شدن نقدینگی، در رندباز به فروش نرفته باشد، با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، طبیعتا همگام با پس انداز شما قیمت سیم کارت هم بالا می رود و چندان بعید به نظر نمی رسد که هرگز پس انداز شما به قیمت سیم کارت نرسد. بنابراین اگر واقعا قصد خرید سیم کارت را دارید، از فرصت ایجاد شده استفاده کنید و در صورت عدم وجود نقدینگی کافی برای پرداخت آنلاین، سیمکارت را به صورت اقساطی  از وب سایت رندباز خریداری نمایید.

لازم به ذکر است که اگر تمایل به خرید سیم کارت همراه اول 0912 دارید میتوانید آن را به صورت نقد  نیز از سایت رندباز خریداری نمایید و لزومی به پرداخت قسطی سیم کارت نیست.

 

حال با این اوصاف باید دید آیا خرید یک سیم کارت به صورت آنلاین منطقی و به صرفه می باشد یا نه؟

شناخت فروشگاههای معتبر در شرایطی که تعداد فروشگاه های فعال در فضای اینترنت بسیار زیاد است، کمی سخت و دشوار می باشد، زیرا در صورت نداشتن اطلاعات و آشنایی کافی امکان سوء استفاده از افراد در این فضاها فراوان می باشد، بنابراین توصیه می شود در گام نخست به قدیمی ترین و محبوب ترین وب سایت ها که به صورت تخصصی در آن زمینه فعالیت می کنند، مراجعه کنید که در بحث خرید و فروش سیم کارت، رندباز نه تنها یکی از وب سایت های تاثیر گذار بر قیمت سیم کارت می باشد بلکه با بیش از چهار سال سابقه مفید و هزاران بازدید کننده در شبانه روز، خدمات بسیار عالی و متنوعی را در اختیار خریداران قرار می دهد. خرید اقساطی سیم کارت در رندباز، سرویس خاص و منحصر بفردی از این مجموعه است که نشان می دهد رندباز در تمام این سال ها تلاش نموده تا با ایجاد فضای مطلوب و روندی بهتر امکان تهیه سیم کارت را به روشی آسان و سریع برای همگان مقدور سازد.

البته لازم به ذکر است که سایت رندباز سایت دیوار سایت شیپور و… همگی سایت های آگهی بوده و از خود محصولی ندارند اما رندباز به طور اختصاصی در حوزه خرید و فروش سیم کارت فعالیت میکند.

بررسی و مقایسه قیمت ها در یک فضای باز و رقابتی یکی دیگر از راه کارهایی است که به شما اطمینان می دهد که به فروشگاه معتبری مراجعه کردید. در رندباز این فرصت برای شما مهیا شده تا در صورت تمایل با استعلام قیمت از مناسب بودن قیمت پیشنهادی مطمئن شوید. مقایسه بین سیم کارت های مختلف از ارزانترین تا گرانترین نیز راهکار دیگری برای اطمینان از قیمت اعلامی سیم کارت می باشد که در رندباز شما می توانید با یک جستجوی ساده، به این اطمینان و آرامش دست پیدا کنید.

 

مراحل خرید اقساطی سیم کارت از سامانه رندباز

علاوه بر همه مزایای فوق خرید اقساطی رندباز که شامل سیم کارت های دائمی همراه اول و یا شماره های رند ایرانسل  می شود، فرصتی است که امکان برخورداری از سیم کارت مورد علاقه ی شما را برایتان فراهم کرده است. به همین منظور لازم است؛ ابتدا به سامانه الکترونیکی رندباز به آدرسhttps://www.rondbaz.com/مراجعه کنید، سپس در قسمت مربوط به خرید اقساطی سیم کارت، تمام سیم کارت های رند و یا سایر سیم کارت های اقساطی را مشاهده نموده و در صورت تمایل با انتخاب شماره مورد نظر نسبت به خرید آن به صورت اقساطی اقدام فرمایید. شرایط مندرج برای خرید قسطی سیم کارت به طور کامل با انتخاب نوع سیم کارت و شماره برای شما مشخص خواهد شد. اقساط یاد شده کاملا بر اساس قیمت اولیه ی شماره خط تقسیم بندی می شود در صورت اطلاع یافتن از شرایط اقساط به شماره ی فروشنده ی سیم کارت مورد نظر خود که به طور قطع در صفحه ی خرید سیم کارت ذکر شده وجود دارد  تماس بگیرید و سایر سوالات خود را جو باشید.

همچنین آدرس مستقیم صفحه ی خرید سیم کارت های اقساطی سایت رندباز https://www.rondbaz.com/installmentsimcard.aspx میباشد.

 

فروش اقساطی سیم کارت

در رندباز علاوه بر خرید اقساطی سیم کارت، امکان فروش تمامی نوع سیم کارت ها اعم از فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912 و سیم کارت ایرانسل رایتل و…هم به صورت اقساطی وجود دارد که شما می توانید در صورت تمایل با مطالعه دقیق ضوابط و شرایط، نسبت به فروش سیم کارت خود به صورت اقساطی اقدام نمایید. با توجه به این که امکان برخورداری از این شرایط به صورت کاملا رایگان برای همه متقاضیان وجود دارد، کافی است با مراجعه به وب سایت رندباز، بعد از اعلام شرایط فروش سیم کارت، تیک مربوط به فروش اقساطی را فعال نمایید تا امکان فروش قسطی سیم کارت برای شما مهیا گردد.

 

آیا فقط سیم کارت اقساطی 0912 در سایت رندباز موجود است؟

به طور قطع خیر!

در حال حاضر در سایت رندبار 178452 سیم کارت وجود دارد که تمامی نوع سیم کارت ها با هر پیش شماره ای(حتی پیش شماره های شهرستان) در لیست قرار دارد.

و از این تعداد سیم کارت 3231 سیم کارت به صورت اقساطی به فروش میرسند که لیست مخصوص به خود را دارند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت اقساطی رندباز

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : خرید قسطی سیم کارت 0912 در رندباز

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *