خرید بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان

خرید بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان

بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان می‌ تواند یک میان رده با مشخصات فنی عالی و عملکرد قابل قبول باشد. در واقع این بازه قیمتی نشان می‌ دهد که گوشی‌ های میان رده در آن قرار گرفته و با تنوع بسیار بالا می‌ توانند کاربران را برای انتخاب بهترین مدل سردرگم کنند. بدون شک کاربرانی که به دنبال خرید بهترین گوشی‌ های بازار تا ۱۰ میلیون تومان هستند، با چالش‌ های زیادی مواجه می‌ شوند. اینکه بهترین برند در این زمینه کدام است و چه مشخصاتی را باید در نظر داشته باشند از جمله سوالاتی به شمار می‌ روند که کاربران با آن مواجه می‌ شوند. فروش بهترین گوشی‌ های بازار تا ۱۰ میلیون تومان از برندهای مختلف در فروشگاه اینترنتی وال تل انجام می‌ گیرد. ما در این مطلب تلاش کرده‌ ایم به معرفی بهترین گوشی‌ های موجود در بازار تا ۱۰ میلیون تومان بپردازیم.

خرید بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان

لیست بهترین گوشی‌ های تا ۱۰ میلیون تومان در بازار

برای خرید بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان ابتدا اولویت خود را مشخص کنید. برخی از افراد به دنبال یک گوشی با سنسورهای دوربین توانمند هستند. در طرف دیگر کاربرانی قرار دارند که قصد دارند از گوشی خود استفاده کرده و به انجام بازی‌ های محبوب بپردازند. ما از جنبه‌ های مختلف چندین مدل را بررسی کرده و لیست زیر را به عنوان بهترین گوشی‌ ها تا ۱۰ میلیون تومان انتخاب کرده‌ ایم.

بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون سامسونگ، گوشی سامسونگ گلکسی A34

یکی از بهترین گوشی‌ های موجود در بازار تا ۱۰ میلیون تومان محصول ارائه شده توسط برند محبوب کره‌ ای است. گوشی سامسونگ Galaxy A34 به واسطه بهره‌ مندی از مشخصات فنی عالی می‌ تواند برای کاربران جذابیت زیادی داشته باشد. سامسونگ این گوشی خود را در سال ۲۰۲۳ و بر پایه اندروید ۱۳ روانه بازار کرد. یک گوشی با بدنه پلاستیکی و با رنگ بندی جذاب که دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی است. نمایشگر SUPER AMOLED این گوشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی می‌ تواند عملکردی در حد میان‌ رده‌ های گران قیمت داشته باشد. این صفحه نمایش برای انجام بازی‌ های سنگین به خوبی پاسخگوی نیازهای شما است. استفاده از پردازنده Dimensity 1080 که یک پردازنده میان رده از مدیاتک به شمار می‌ رود، به کاربران اطمینان می‌ دهد که می‌ توانند به انجام بازی‌ های محبوب بپردازند. این پردازنده ۸ هسته‌ ای توان بالایی دارد. برای خرید گوشی Galaxy A34 می‌ توانید به سراغ نسخه‌ های ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی از نظر حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی از نظر حافظه داخلی بروید.

بر روی پنل پشتی این گوشی می‌ توانیم سنسور دوربین ۴۸ مگاپیکسلی را مشاهده کنیم. این سنسور در کنار دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی تصاویری ایده‌ آل به ثبت می‌ رساند. بهره‌ مندی از لرزشگیر اپتیکال تصویر نیز کاربران را یاری می‌ کند تا تصاویری با وضوح بالا ثبت کنند. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو نیز در کنار دو سنسور دیگر قرار دارد. دوربین سلفی گوشی A34 نیز ۱۳ مگاپیکسلی است. جالب است بدانید که با دوربین اصلی و دوربین سلفی امکان فیلمبرداری 4K را خواهید داشت. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را با شارژر ۲۵ وات بر روی این گوشی مشاهده می‌ کنیم. امکان بررسی قیمت و خرید گوشی سامسونگ در فروشگاه اینترنتی وال تل فراهم شده است.

بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون سامسونگ

 

گوشی موبایل ریلمی مدل 11 5G

در میان لیست بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان می‌ توانیم به یک محصول جذاب از برندی متفاوت برخورد کنیم. گوشی ریلمی 11 از جمله محصولات ارائه شده توسط Realme بوده که مشخصات فنی آن هیچ نشانی از یک گوشی در این رده قیمتی ندارند. یک میان رده با صفحه نمایش SUPER AMOLED و با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که می‌ تواند برای انجام بازی‌ های محبوب در کنار انجام کارهای روزمره مورد استفاده قرار گیرد. یک گوشی با ابعاد جمع و جور و طراحی متفاوت که بر روی پنل پشتی آن جزیره دوربین به شکل دایره ای بزرگ قرار دارد. اطراف جزیره دوربین این گوشی را فریم فلزی فرا گرفته است. صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی یک نمایشگر فوق العاده از نوع سوپر امولد بوده که با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱080 پیکسلی، تصاویر را با کیفیت قابل قبول در معرض دید کاربران قرار می‌ دهد.

نوع تراشه‌ ای که برای این میان رده انتخاب شده نیز از شرکت مدیاتک بوده و با ۸ هسته قادر به پردازش بازی‌ های سنگین است. پردازنده دیمنسیتی ۶۰۲۰ در کنار پردازنده گرافیکی توانمند قادر به پردازش بازی‌ های سنگین خواهد بود. علاوه بر این ریلمی محصول خود را با حافظه رم ۸ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار می‌ کند. این میزان حافظه داخلی نشان می‌ دهد که جهت ذخیره سازی حجم زیادی از داده‌ ها می‌ توانید از فضای موجود نهایت بهره را ببرید. دوربین قرار گرفته شده بر روی پنل پشتی نیز ۱۰۸ مگاپیکسل بوده که بیشتر ما آن را بر روی گوشی‌ های پرچمدار یا میان رده گران قیمت مشاهده می‌ کنیم. سنسور ۲ مگاپیکسلی نیز در کنار دوربین اصلی به کار رفته است. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی بوده که تصاویر را در نور روز کاملا رضایت بخش ثبت می‌ کند. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با یک شارژر فوق توانمند ۶۷ وات در مدت زمان کوتاهی شارژ می‌ شود. فروش گوشی ریلمی 11 5G با بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی وال تل انجام می‌ گیرد.

گوشی سامسونگ گلکسی A15

یکی دیگر از بهترین گوشی‌ های تا ۱۰ میلیون تومان موجود در بازار، محصول ارائه شده توسط سامسونگ است. گوشی Galaxy A15 با همان زبان طراحی همیشگی سامسونگ روانه بازار می‌ شود. بر روی قاب پشتی این گوشی خبری از جزیره مستطیل مربع یا دایره‌ ای جهت قرارگیری سنسورهای دوربین نیست.

گوشی گلکسی A15 با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی از نوع SUPER AMOLED هنگام تماشای فیلم و انجام بازی‌ های سنگین می‌ تواند کیفیت خود را به خوبی نمایان کند. این صفحه نمایش ۹۰ هرتزی بوده و با تراکم پیکسلی ۳۹۶ پیکسل در اینچ و رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل عملکردی کاملا رضایت بخش دارد.

سخت‌ افزار گوشی Galaxy A15 به عنوان یکی از بهترین میان رده‌ های موجود در بازار با قیمت اقتصادی نیز به خوبی انتخاب شده‌ اند. یک پردازنده از شرکت مدیاتک با نام Helio G99 وظیفه پردازش را بر روی این گوشی بر عهده گرفته است. این گوشی با حافظه رم ۸ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی برای کاربرانی که به دنبال انجام بازی‌ های روز هستند، می‌ تواند انتخابی مناسب باشد.

دوربین‌ های گوشی Galaxy A15 نیز عملکردی کاملا مطلوب دارند. یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در کنار دو سنسور ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز بر روی پنل پشتی قرار گرفته‌ اند. کاربرانی که به دنبال عکاسی در فضای باز هستند، می‌ توانند روی قابلیت‌ های این گوشی حساب ویژه‌ ای باز کنند. دوربین سلفی گوشی A15 نیز ۱۳ مگاپیکسلی است. با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی می‌ توان تا بیش از یک روز مشغول به استفاده معمولی از دستگاه شد.

بهترین گوشی گیمینگ تا 10 میلیون شیائومی، گوشی موبایل شیائومی Note 12S

اگر قصد خرید بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون شیائومی را دارید و به دنبال یک گوشی برای انجام بازی‌ های محبوب مانند پابجی، کال آف دیوتی و آسفالت 9 هستيد، توصیه ما به شما بررسی Redmi Note 12s است. میان رده‌ ای از برند محبوب چینی که با صفحه نمایش 6.43 اینچی از نوع AMOLED روانه بازار می‌ شود. این صفحه نمایش با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، عملکردی عالی خواهد داشت. طراحی و ساخت این گوشی نیز به گونه‌ ای است که می‌ تواند برای کاربران جذابیت زیادی داشته باشد. یک جزیره مستطیل شکل را در قسمت پشتی مشاهده می‌ کنیم که سنسورهای سه گانه دوربین درون آن قرار دارند.

بدون شک سخت‌ افزار گوشی Redmi Note 12s را می‌ توان از جمله ویژگی‌ های بارز این میان رده از شیائومی نام برد. یک پردازنده قدرتمند از شرکت کوالکام بر روی این گوشی قرار دارد. این پردازنده از نوع Helio G96 بوده که به راحتی می‌ تواند سنگین‌ ترین بازی‌ ها را برای شما پردازش نماید. این پردازنده ۸ هسته‌ ای دارای ۲ هسته با توان بالا و ۶ هسته اقتصادی است. از دیگر مشخصات سخت‌ افزاری گوشی شیائومی نوت 12 اس می‌ توان به بهره‌ مندی از حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی اشاره نمود. با توجه به این میزان فضای ذخیره سازی، نیاز به نصب کارت حافظه بر روی دستگاه نخواهید داشت. این گوشی به صورت پیش فرض مجهز به اندروید ۱۳ بوده و با رابط کاربری Miui 14 جذابیت زیادی برای کاربران دارد.

بر روی پنل پشتی گوشی Redmi Note 12s یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی را می‌ توانیم مشاهده کنیم که کار ثبت تصاویر را بر عهده گرفته است. به لطف بهره‌ مندی از گشودگی دریچه دیافراگم مناسب و همچنین رزولوشن عالی در کنار پشتیبانی از حالت نرم‌ افزاری Night Mode، تصاویر را می‌ توانید با کیفیت فوق العاده با دوربین این گوشی ثبت کنید. سنسور اولتراواید ۸ مگاپیکسلی نیز به شما کمک می‌ کند تا برای ثبت تصاویر دسته جمعی بتوانید از یک دوربین عالی بهره ببرید. یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز در کنار سنسورهای دیگر به کار رفته است. دوربین سلفی گوشی Redmi Note 12s نیز ۱۳ مگاپیکسلی بوده که می‌ تواند در مقایسه با میان رده‌ های دیگر تصاویری با کیفیت بالاتر ثبت کند. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی با شارژر 33 وات و با پشتیبانی از فناوری فست شارژ دیگر مشخصات دستگاه هستند. قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 12s با وجود امکانات عالی و عملکرد قابل قبولی که دارد بسیار مناسب است.

بهترین گوشی گیمینگ تا 10 میلیون شیائومی

 

گوشی موبایل Honor 90Lite 5G

کاربرانی که به دنبال خرید بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان از برندی متفاوت هستند، می‌ توانند از Honor 90Lite 5G دیدن کنند. یک گوشی از زیر مجموعه‌ های برند هواوی که عملکردی فراتر از قیمت خود دارد. طراحی این گوشی نسبت به میان رده‌ های دیگر متفاوت صورت گرفته است. در نمای روبرویی طراحی ناچ اینفینیتی O را مشاهده می‌ کنیم. یکی از جذاب‌ ترین ویژگی‌ های گوشی آنر 90Lite 5G از نظر طراحی و ساخت، حاشیه‌ های بسیار کم در نمای روبرویی هستند. کاربر می‌ تواند بیش از ۸۹ درصد از نمای روبرویی را به عنوان صفحه نمایش در اختیار داشته باشد. صفحه نمایش قرار گرفته شده بر روی این گوشی نیز دارای ابعاد بزرگ‌ تری نسبت به سایر میان رده‌ ها در این بازه قیمتی است. یک نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع TFT که با تراکم پیکسلی ۳۹۱ پیکسل در اینچ و با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی می‌ تواند عملکردی روان و بدون لگ ارائه دهد.

پردازنده مدیاتک از نوع Dimensity 6020 بر روی این گوشی قرار دارد. یک پردازنده که می‌ تواند بازی‌ های سنگین را نیز بر روی کیفیت معمولی پردازش نماید. به لطف بهره‌ مندی از حافظه رم ۸ گیگابایتی، سرعت این گوشی نیز بسیار بالا رفته است. یک فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی در اختیار خواهید داشت. این گوشی با اندروید ۱۳ به بازار عرضه شده است.

جذاب‌ ترین ویژگی گوشی Honor 90Lite 5G به قسمت دوربین آن برمی‌گردد. یک دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی مشاهده می‌ کنیم. سنسورهای ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو را نیز می‌ توانید در کنار سنسور اصلی برای عکاسی به کار بگیرید. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی بوده که در عمل واقعا تحسین برانگیز خود را نشان می‌ دهد. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی را با یک شارژر نسبتا توانمند ۳۵ وات بر روی این گوشی مشاهده می‌ کنیم. قیمت گوشی Honor 90Lite 5G نیز در مقایسه با امکانات قابل قبولی که دارد بسیار مناسب است.

گوشی شیائومی POCO X5

آخرین گوشی که در لیست بهترین گوشی‌ های تا ۱۰ میلیون تومان قرار می‌ گیرد، محصول ارائه شده توسط شیائومی است. گوشی POCO X5 با صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد روانه بازار می‌ شود. پردازنده قرار گرفته شده بر روی این گوشی از شرکت کوالکام و از نوع Snapdragon 695 5G بوده که با ۸ هسته می‌ تواند به پردازش بازی‌ های محبوب بپردازد. این میان رده از شیائومی با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد.

دوربین اصلی این گوشی با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی در کنار دوربین‌ های ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و همچنین ۲ مگاپیکسلی ماکرو تصاویری کاملا رضایت بخش می‌ تواند ثبت کند. یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بر روی پنل جلویی نیز به عنوان دوربین سلفی قرار گرفته است. این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و با شارژر ۳۳ وات در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد.

فروش بهترین گوشی‌ های تا ۱۰ میلیون تومان، مطمئن خرید کنید

برای خرید بهترین گوشی‌ های گیمینگ تا ۱۰ میلیون تومان و بهترین گوشی‌ های مخصوص عکاسی تا ۱۰ میلیون تومان می‌ توانید محصولات متنوعی از چندین برند را بررسی کنید. فروشگاه اینترنتی وال تل لیستی از بهترین گوشی‌ های تا ۱۰ میلیون تومان را در دسترس شما قرار داده تا بتوانید خرید خود را با اطمینان خاطر انجام دهید.

برای بررسی قیمت و خرید گوشی انواع گوشی موبایل می‌ توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی وال تل بهره ببرید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : خرید بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *