میت بوک 14 هوآوی با حافظه 16 گیگابایتی دردسترس است

میت بوک 14 هوآوی با حافظه 16 گیگابایتی دردسترس است

هواوی سال جدید را با عرضه یک MateBook 14 جدید آغاز می‌کند. اگر تا حدودی آشنا به نظر می‌رسد، دلیلش این است که ما نسخه AMD این نوت‌بوک را در اوایل سال جاری ملاقات کردیم و حال نوبت به نسخه اینتل رسید.

این در اصل همان نوت بوک بوده اما با یک پردازنده اینتل که قیمت آن را افزایش داده است. بنابراین بدان معناست که صفحه نمایش 14 اینچی IPS با نسبت تصویر 3:2 و وضوح 2160 در 1440 پیکسل ارائه می شود.

از مشخصات کلیدی لپ تاپ باید به پردازنده Core i5-1135G7 اینتل، هشت گیگابایت حافظه رم، حافظه SSD با ظرفیت 512 گیگابایتی و تراشه گرافیکی Iris Xe اینتل اشاره کرد. این دستگاه با چیپست جدید قرار نیست عملکرد سنگینی داشته باشد، اما برای مرور وب، تماشای فیلم‌ها، وظایف بهره‌وری و ایجاد محتوای سبک باید بیش از اندازه کافی باشد.

در مورد بخش ارتباطی، یک پورت USB-C از نوع USB 3.2 Gen 2، دو پورت USB-A USB 3.2 Gen 1 و یک پورت HDMI فول سایز دارد. درگاه USB-C برای شارژ کردن بوده، بنابراین اگر قصد استفاده از لوازم جانبی USB-C را با نوت بوک دارید، به نوعی دانگل یا هاب نیاز دارید. نقص دیگری که قابل ذکر است عدم پشتیبانی از Wi-Fi 6 بوده و متاسفانه فقط Wi-Fi 5 را پشتیبانی می‌کند.

هواوی به تازگی نسخه جدیدی را معرفی کرده است که دارای حافظه رم 16 گیگابایتی بوده و عملکرد مالتی تسکینگ بهتری دارد. پردازنده و فضای ذخیره سازی ثابت باقی مانده، بنابراین شما یک پردازنده Core i5-1135G7 با گرافیک Intel Iris Xe و یک 512 گیگابایتی اس اس دی را همچنان دریافت می کنید. نسخه 8 گیگابایت رم آن 1150 دلار قیمت دارد و نسخه 16 گیگابایت رم 1200 دلار است.

کسانی که این لپ تاپ را خریداری می کنند لوازمی نظیر کوله پشتی هوآوی، هدفون هوآوی فری لیس، ماوس بلوتوث، فلش درایو USB و گارانتی یکساله را دریافت خواهند کرد. برند چینی درصدد است هر سال نسل جدیدی از لپ تاپ های خود را معرفی کند که مشخصات کلیدی برجسته و ویژگی های قابل توجهی دارند. میت بوک 14 همانطور که گفته شد یک مدل با صفحه نمایش 14 اینچی FHD است و برای کاربری روزانه طراحی شده، بنابراین نباید انتظار عملکرد سخت همچون لپ تاپ های ورکستیشنی یا مالتی مدیا را داشت.

بیشتر بخوانید  هوآوی از Mate 60 Pro رونمایی کرد

در بحث طراحی نیز مانند مدل سال قبل بوده و تغییری نداشته است. این لپ تاپ سبک وزن با سیستم عامل ویندوز 11 مایکروسافت به فروش می رسد و برای کسب جزئیات تکمیلی آن بهتر بوده به وب سایت شرکت هوآوی مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : میت بوک 14 هوآوی با حافظه 16 گیگابایتی دردسترس است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *