سامسونگ و انتخاب به عنوان بهترین برند آسیایی

شرکت سامسونگ قطعا یکی از بزرگ‌ترین برندهای مطرح تولیدکننده محصولات دیجیتال محسوب شده که البته در حوزه‌های دیگر هم فعالیت دارد. در این بین به تازگی یک نظرسنجی در بین کاربران آسیایی صورت گرفته که براساس آن سامسونگ توانسته بیشترین رای را کسب کرده و به عنوان بهترین برند انتخاب شود.

نکته جالب قرارگیری اپل در جایگاه دوم است. اینکه شرکتی چون هوآوی یا شیائومی نتوانسته جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد نامشخص است. در طی 9 سال گذشته بارها سامسونگ توانسته این عنوان را یدک بکشد و عجیب نیست برای نهمین بار موفق به کسب عنوان بهترین برند آسیایی شود.

اگر عملکرد سامسونگ همچنان موفقیت آمیز بوده و بتواند نظر مشتریان خود را حفظ کند، قطعا سال‌های آینده نیز با چنین خبری رو به رو خواهیم شد.این نظرسنجی توسط Campaign Asia-Pacific and Nielsen و بر روی یک جامعه آماری 8400 نفره برگزار شده است. سامسونگ در رتبه نخست قرار گرفته است و پس از آن برندهای اپل، پاناسونیک، ال‌جی، نستله، سونی، نایک، شنل، گوگل و فیلیپس قرار گرفته‌اند.

جالب است که با وجود برندهای بزرگی چون اپل، ال جی، گوگل، سامسونگ توانسته امتیاز بالایی کسب کرده و برترین شود. البته سامسونگ در بسیاری از نظرسنجی‌ها موفق شده و این بار سامسونگ توانسته باری دیگر موفقیت خود را مشخص سازد.

شایان ذکر است در سال‌های گذشته هم چنین افتخاراتی از سوی سامسونگ مشاهده کردیم. در طول چند سال گذشته این شرکت کره‌ای توانسته محصولات نوآورانه‌ای چون گلکسی فولد تاشو و برخی دیگر را در بازار عرضه کند.

طبق اخبار اخیر سری گلکسی نوت 20 بزودی طی رویداد 5 آگوست آنلاین معرفی خواهند شد. بر اساس شنیده‌ها، قدرت گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ توسط چیپست اگزینوس ۹۹۲ تامین می‌شود که البته گزارش‌های گذشته به توسعه این پردازنده با لیتوگرافی ۶ نانومتری سامسونگ اشاره کرده بودند. انتظار می‌رود این چیپست جدید مصرف انرژی بهینه‌تر و همچنین عملکرد بهتری نسبت به اگزینوس ۹۹۰ داشته باشد و همچنین در مقایسه با اسنپدراگون ۸۶۵، ۱ تا ۳ قدرت بیشتری در اختیار کاربران قرار دهد.

علاوه بر مشکلات اگزینوس ۹۹۰، یکی دیگر از دلایل توسعه نمونه بهبودیافته آن می‌تواند مربوط به تاخیر احتمالی در تولید چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس باشد. بر اساس گزارش‌ها، شیوع کرونا تولید چیپست جدید کوالکام را با مشکل مواجه کرده و به همین علت برای استفاده در گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ آماده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید  گوشی های گلکسی نوت 5 سامسونگ به همراه سیمکارت های یوسیم ایرانسل ارائه می گردد.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌ها و اطلاعات زیادی در رابطه با پرچمداران آینده سامسونگ بودیم که از جدیدترین آن‌ها به احتمال استفاده از سنسور دوربین سلفی زیر نمایشگر و همچنین عدم حضور دکمه‌های فیزیکی روی بدنه اشاره کرد که البته نمی‌توان چندان به آن‌ها اعتماد کرد. در گذشته گوشی گلکسی نوت پلاس با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، ۸ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۰ در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده بود.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه سامسونگ برای پردازنده نسل بعدی اگزینوس چیست و آیا این چیپ می‌تواند عملکرد بالایی داشته باشد یا خیر. شایان ذکر بوده امسال سه نوع گلکسی نوت 20 معرفی خواهد شد و به نوعی برند کره‌ای در نظر دارد ساختاری مشابه سری گلکسی اس 20 را برای این سری در نظر گیرد. خانواده‌ای تحت عنوان گلکسی نوت 20، 20 پلاس و 20 اولترا.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگ و انتخاب به عنوان بهترین برند آسیایی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *