سامسونگ در ISE 2023 از تابلوهای دیجیتال سازگار با محیط زیست رونمایی کرد

سامسونگ در ISE 2023 از تابلوهای دیجیتال سازگار با محیط زیست رونمایی کرد

سامسونگ قصد خود را برای معرفی محصولات دیجیتال ساینیج جدید در طول ISE 2023 اعلام کرده است. ISE 2023 بزرگترین گردهمایی نمایشگاه های نمایش اروپا است که در 31 ژانویه 2023 در بارسلون اسپانیا آغاز به کار کرد. سالن نمایشگاه سامسونگ در نمایشگاه ISE 2023 بزرگترین سالن در بین غرفه داران امسال است. در این نمایشگاه تابلوها و پلتفرم های هوشمند سازگار با محیط زیست، تابلوهای مختلف در فضای باز و کیوسک نصب شده و سایر موارد به نمایش گذاشته شده است.

به گفته این شرکت، پایداری و حفاظت از محیط زیست مهمترین موضوعات در حال حاضر در بازار نمایشگرهای تجاری است. این ملاحظات در قلب تصمیم پایداری سامسونگ و طراحی محصول آن است. بنابراین، اکثر محصولات سامسونگ که در نمایشگاه ISE 2023 به نمایش گذاشته شده اند، پایداری را در طراحی خود لحاظ کرده اند.

این محصولات همچنین از استراتژی مدیریت محیط زیست سامسونگ که در سپتامبر 2022 منتشر شد سرچشمه می گیرند. استراتژی سازگار با محیط زیست سامسونگ مواد، فرآیند تولید، بسته بندی، استفاده و دفع محصولات را پوشش می دهد. نمایشگاه سامسونگ در ISE 2023 چشم اندازی برای آینده ای پایدار ارائه می دهد. سامسونگ می گوید مشتریانش که از محصولات نمایشگر تجاری سازگار با محیط زیست حمایت می کنند، به واکنش به تغییرات آب و هوا و بهبود گردش منابع کمک خواهند کرد.

به گفته سامسونگ راه حل 2023 Smart Signage Series Q MagicINFO با مدیریت از راه دور پیشرفته معرفی خواهد شد. ضخامت صفحه نمایش این محصول 40 درصد کمتر از 28.5 میلی متر است. اندازه کوچکتر به معنی کاهش تعداد ظروف مورد نیاز برای حمل علائم پس از تولید است. یک سنسور نور برای تنظیم خودکار روشنایی صفحه با توجه به محیط اطراف نیز بخشی از تابلو خواهد بود. این به معنی مدیریت و مصرف انرژی کارآمدتر است. مواد پشتی محصول حدود 10 درصد پلاستیک بازیافتی دارد.

خط تولید Smart Signage 2023 دارای گواهی انرژی ستاره به عنوان محصولی با قابلیت صرفه جویی در انرژی عالی است. MagicINFO یک دستگاه مبتنی بر ابر و پلت فرم مدیریت محتوا است که عملکردهای مدیریت و بهینه سازی از راه دور را برای سیستم علائم ارائه می دهد. این امر با پشتیبانی از کنترل بلادرنگ دستگاه، اتصال کابل، تنظیم روشنایی صفحه و دمای دستگاه در میان سایر موارد، مصرف انرژی غیر ضروری را به حداقل می رساند.

بیشتر بخوانید  Galaxy S23 Ultra سامسونگ با دوربین 200 مگاپیکسلی

پیشنهادات تابلوها از LED بزرگ تا اندازه های LED کوچک است. سیستم علامت گذاری جدید دارای چندین ویژگی هیجان انگیز است که در ISE 2023 نمایش داده می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگ در ISE 2023 از تابلوهای دیجیتال سازگار با محیط زیست رونمایی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *