سامسونگ به دنبال عرضه گوشی های تاشو بیشتر در سال 2022

سامسونگ به دنبال عرضه گوشی های تاشو بیشتر در سال 2022

سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی های تاشو خود را معرفی می کند و برای سال 2022 هم تصمیم دارد چند مدل جدید و بهتر از سال جاری ارائه دهد. حال به تازگی جزئیاتی درباره برنامه این شرکت برای سال آینده مشخص شد.

به نظر می رسد سازنده کره ای سامسونگ در مورد آینده سری گوشی های هوشمند تاشو خود بسیار جدی و مطمئن است. به گفته شرکت تحلیلی UBI Research (از طریق The Elec)، این سازنده غول پیکر می خواهد تولید پنل OLED تاشو خود را در سال آینده دو برابر کند.

در حال حاضر، گفته می‌شود که سامسونگ در سال 2021 8.1 میلیون پنل تولید می‌کند. این به معنای عرضه حدود 8 میلیون گوشی تاشو است. نرخ بازده خطوط مونتاژ حدود 80 تا 90 درصد گزارش شده است که می تواند منجر به تعداد کمتری شود.

دوبرابر شدن تولید نمایشگرهای OLED تاشو به 18 میلیون باید به تولید حدود 14 تا 16 میلیون گوشی تاشو در سال آینده تبدیل شود. یکی از شرکت‌های تابعه سامسونگ دیسپلی به نام Dowoo Insys، شرکتی است که پوشش شیشه‌ای بسیار نازک مورد نیاز دستگاه‌های Galaxy Z Flip و Z Fold را پردازش می‌کند که توسط SCHOTT آلمان عرضه می‌شود. گزارش شده است که سامسونگ قصد دارد خطوط تولید بیشتری راه اندازی کند تا ظرفیت تولید را دو برابر کند. تحقیقات UBI همچنین می‌گوید محموله‌های پنل‌های تاشو ممکن است در سال ۲۰۲۵ به ۴۹ میلیون دستگاه برسد.

افزایش تولید پنل‌های تاشو همچنین به سامسونگ دیسپلی اجازه می‌دهد تا آنها را به دیگر تولیدکنندگان گوشی بفروشد. گفته می شود که سازندگان چینی مانند شیائومی و ویوو به دنبال دریافت پنل های سامسونگ برای دستگاه های تاشو خود هستند. شایعاتی در مورد اینکه گوگل و اپل به دنبال اضافه کردن یک گوشی تاشو به خط تولید خود هستند نیز در حال پخش است و سامسونگ انتخاب واضحی برای تامین کننده صفحه نمایش است.

امسال سازنده گوشی کره ای تا آنجا که به استراتژی تاشوی خود مربوط می شود، بسیار تهاجمی عمل کرد. به جای عرضه جانشین گلکسی نوت 2020، عرضه بزرگ گوشی های تاشو جدید را انتخاب کرد.

در ماه آگوست، سامسونگ گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 را معرفی کرد. هر دو گوشی پیشرفت های قابل توجهی در فناوری صفحه نمایش تاشو و قیمت جذاب تری ارائه کردند. گلکسی زد فولد 3 به دلیل تطبیق پذیری و پشتیبانی از قلم S مورد ستایش قرار می گیرد، در حالی که گلکسی زد فلیپ 3 به دلیل ظاهر و اندازه جیبی اش مورد پسند قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید  گلکسی جی 2 (galaxy J2) سامسونگ معرفی شد؛ یک گوشی پایین رده ولی قدرتمند

مشخص نیست که آیا سامسونگ خط تولید گوشی های تاشو خود را در سال 2022 گسترش خواهد داد یا خیر. ممکن است یک گوشی تاشو مقرون به صرفه تر برای انبوه مردم در دسترس باشد. این شرکت در حال حاضر پیشرو در این دسته از دستگاه ها است و چنین حرکتی تنها می تواند پیشروی خود را بیش از پیش گسترش دهد. همچنین پیشرو در تولید است و 91 درصد از تمام OLEDهای تاشو در سال 2021 توسط Samsung Display ساخته شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگ به دنبال عرضه گوشی های تاشو بیشتر در سال 2022

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *