سامسونگ بهتر است یا سونی ؟

سامسونگ یا سونی

سامسونگ یا سونی : خیلی از ما زمانی که می خواهید گوشی بخریم مداوم از خود می پرسیم که کدام گوشی را خریداری کنیم و گاهی بین دو برند سامسونگ و سونی شک می کنیم.بدون شک این دو برند بسیار برندهای محبوب و فوق العاده ی هستند که هر کدام از آنها گوشی های ایده ال و فوق العاده ی را برای کاربران ارائه کرده اند.

سامسونگ یا سونی ؟ 

برند سامسونگ و سونی جز برندهای معتبر هستند و شما می توانید با مراجعه به فروشگاههای با اعتبار و یا از نمایندگی ها گوشی اصل را خریداری نمایید.اما همیشه باید به ویژگی گوشی های که خریداری می کنیم دقت کنیم و در نهایت تصمیم بگیریم که کدام گوشی برای ما مناسب تر می باشد. در ادامه مقایسه  کوتاه و خلاصه ی از دو گوشی سامسونگ و سونی را از نظر طراحی و صفحه نمایش و دوربین مشاهده می کنید که شما با مطالعه آن ها می توانید بهتر  در انتخاب برندتان تصمیم بگیرید . با زوم تک همراه باشید.

گلکسی اس ۷  و Xperia X Performance

طراحی : جنس پشت این گوشی سونی از فلز است که با سری های گذشته متفاوت می باشد و متاسفانه همه ی دکمه های کنترلی اطراف گوشی بازخورد خوبی را ندارند و مشتری را گاهی ناامید می کنند.درگاه سیم کارت هم متاسفانه در این سری از پلاستیک بی دوام است که غلب سبب نارضایتی مشتری می گردد. در مقابل سامسونگ با بکار گیری ترکیبی شیشه و فلز بدنه بسیار شیک و با دوام ومنحصر به فرد می باشد.

صفحه نمایش : سونی مانند گذشته از صفحه نمایش ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل فول اچ دی ۵ اینچی استفاده کرده است و نسبتا برای کاربران قابل قبول می باشد و  سامسونگ در این زمینه کمی از چارچوب ها خارج شده است ولی با این وجود با صفحه نمایش AMOLED و ۵٫۱ اینچی Quad HD توانسته مشتریان را راضی نگه دارد.

سامسونگ یا سونی

دوربین : سونی در این مدل گوشی خود از یک دوربین 23 مگاپیکسلی  ۱/۲٫۳ اینچی با ۱٫۱۲ میکرون پیکسل و تثبیت نوری تصویر  استفاده کرده است و از قابلیت های این دوربین می توان به نسبت ابعاد ۴:۳ و دیافراگم لنز f / 2.0  اشاره کرد ولی باز هم نمی توان بر روی کاغذ انتظار زیادی از این گوشی داشت.

بیشتر بخوانید  هر آنچه باید درباره گلکسی اس 21 و اس 21 پلاس سامسونگ بدانیم

در گوشی سامسونگ از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و ۱٫۴ میکرون پیکسل و نیز دیافراگم f/1.7  استفاده شده که می تواند نسبت به سونی تصاویر بهتری را برای ما بگیرد.

در نهایت می توانیم این گونه بگوییم که اگر از کاربرانی هستید که به دوربین شاتر و شارژ سریع و همچنین به ظرافت و کیفیت عالی اهمیت می دهید می توانید از گوشی های سامسونگ استفاده نمایید و قطعا انتخاب بهتری برای شما خواهند بود .

 

4.7/5 - (21 امتیاز)

نظرات در مورد : سامسونگ بهتر است یا سونی ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *