سامسونگ با وجود Galaxy Home MIA ، Galaxy Home Mini را نیز منتشر کرد

سامسونگ با وجود Galaxy Home MIA ، Galaxy Home Mini را نیز منتشر کرد

پس از رونمایی از گوشی های پیش بینی شده Galaxy S10 Lite و Note 10 Lite و تأیید تاریخ و محل برگزاری رویداد، ما انتظار نداشتیم از نظر سامسونگ در نمایشگاه الکترونیکی Consumer Electronics در لاس وگاس بشنویم.
اما در حالی که این شرکت هیچ تلفن جدید یا دستگاه های پوشیدنی دیگری ندارد که بتواند در CES 2020 خاتمه یابد ، محصول دیگری که باید علاقه بسیاری از علاقه مندان به فناوری سخت افزار را به خود جلب كند، فقط تأیید انواع آن را دریافت كرد. ما در حال صحبت کردن در مورد Samsung Galaxy Home Mini ، نوعی کاهش دهنده بلندگوهای smart speaker غول فناوری است که در آگوست سال 2018 بدون هیچ گونه تحقق تجاری از پیش نمایش باز می گشت.با این حال، صحبت از Galaxy Mini اکنون به شکلی مبهم برای اولین بار در “اوایل سال 2020” رقم خورده است، حتی اگر سامسونگ حاضر نیست در واقع CES 2020 را به نمایش بگذارد. بسیاری از مشخصات و ویژگی های آن نیز در زیر بسته بندی نگه داشته می شوند، اما بدیهی است که می دانیم Bixby با استفاده از دستورات صوتی برای پخش موسیقی و کنترل اکوسیستم گسترده SmartThings سامسونگ، مغز عملیات خانه هوشمند خواهد بود.

سامسونگ با وجود Galaxy Home MIA ، Galaxy Home Mini را نیز منتشر کرد

 

از آنجا که بیکسبی هنوز هم درگیر رقابت های خود با Google Assistant، الکسا و حتی Siri است ، تا آنجا که مهارت مکالمه را طی می کند ، سامسونگ می خواهد در درجه اول روی کنترل های خانگی هوشمند گلکسی هوم مینی به عنوان یک نکته اصلی فروش تمرکز کند. هدف این است که همه نوع لوازم خانگی هوشمند، لوازم جانبی و لوازم خانگی را به روشی بی نظیرتر از آنچه در حال حاضر رقابت قادر به انجام است به این مرکز متصل کنید.

لینک مرتبط:معرفی گوشی های Galaxy S10 Lite و Note10 Lite

متأسفانه ما هیچ تصوری نداریم که سامسونگ برای گلکسی هوم Mini گلکسی را هدف قرار دهد ، اما علیرغم آنچه که از نام این محصول پیداست ، احتمالاً نباید انتظار داشت که این چیز مستقیماً در مقابل لایک های گوگل Nest Mini و Echo Dot آمازون رقابت کند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگ با وجود Galaxy Home MIA ، Galaxy Home Mini را نیز منتشر کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *