معرفی گوشی های Galaxy S10 Lite و Note10 Lite

معرفی گوشی های Galaxy S10 Lite و Note10 Lite

سامسونگ امروز از جدیدترین Galaxy S10 Lite و Galaxy Note10 Lite خبر داد. این مدلهای Galaxy Lite با تکیه بر سری Galaxy S و Galaxy Note ، ویژگی های اصلی مانند آخرین فناوری دوربین ، امضای S Pen، صفحه نمایش همه جانبه و باتری طولانی مدت را در یک قیمت قابل دسترسی به ارمغان می آورند.
دستگاه های Galaxy S و Galaxy Note در سراسر جهان خواسته های مصرف کننده را برآورده کرده اند. این دستگاه ها بیانگر تلاش مستمر ما در ارائه نوآوری های پیشرو در صنعت ، از عملکرد و قدرت تا اطلاعات و خدمات است. ” “Galaxy S10 Lite و Galaxy Note10 Lite آن ویژگی های برتر و کلیدی ممتاز را ارائه می دهند که یک تجربه Galaxy S و Galaxy Note را تشکیل می دهند.”

معرفی گوشی های Galaxy S10 Lite و Note10 Lite

دستگاه های Galaxy Lite مجموعه ای از ویژگی ها و قابلیت های دوربین را ارائه می دهند که از فناوری های پیشرو در صنعت دوربین سامسونگ ساخته شده و آنها را به دستگاه هایی با دسترسی گسترده تر می رسانند.
عکاسی خود را با Galaxy S10 Lite که دارای دوربین اصلی زاویه دید و دوربینهای Ultra Wide و Macro است در کنار OIS جدید Super Steady قرار دهید. هنگامی که با حالت Super Steady منطبق می شوید ، Super Steady OIS از پایداری بالاتری برای عکس ها و فیلم ها با تمرکز بر روی صحنه استفاده می کند و به شما امکان می دهد دنیای ، تجربه خود را بدون هیچ گونه سازش به اشتراک بگذارید.
دوربین Ultra Wide دارای لنز زاویه ای 123 درجه مانند چشم انسان است، در حالی که دوربین های جلو و عقب با وضوح بالا به شما امکان می دهند تا جزئیات را با فوکوس شفاف ضبط کنید.

Galaxy Note10 Lite: افزایش بهره وری در هر زمان و هر جا

معرفی گوشی های Galaxy S10 Lite و Note10 Lite

از تجربه ممتاز Note لذت ببرید و بهره وری را در Galaxy Note10 Lite با امضای S Pen افزایش دهید. پشتیبانی بلوتوث با انرژی کم (BLE) به معنای این است که می توانید یک نمایش را مرور کنید، محتوای ویدیوی خود را کنترل کنید یا از یک عکس ساده استفاده کنید، همه با یک کلیک ساده از S Pen Air Command همچنین دسترسی سریع و آسان به ویژگی های امضای S Pen را که شما به سرعت و به راحتی نیاز دارید فراهم می کند.

ویژگی های Galaxy Premium

Galaxy S10 Lite و Galaxy Note10 Lite به افراد بیشتری امکان دسترسی به ویژگی های مهم و کلیدی Galaxy را می دهد:

صفحه نمایش بدون وقفه:

Galaxy S10 Lite و Galaxy Note10 Lite نمایشگرهای Infinity-O edge-to-edge را ارائه می دهند. این صفحه نمایش با اندازه صفحه نمایش 6.7 اینچی یک تجربه گسترده و همه جانبه را فراهم می کند و به شما امکان می دهد تا از محتوای چندرسانه ای مورد علاقه خود کاملاً لذت ببرید.

باتری بزرگتر و طولانی مدت:

گلکسی S10 Lite و Galaxy Note10 Lite با یک باتری بزرگ 4500 میلی آمپر ساعتی و قابلیت شارژ بسیار سریع بسته بندی شده اند ، بنابراین می توانید بیشتر در ارتباط باشید و وقت بیشتری را برای انجام کارهایی که دوست دارید سپری کنید.

خدمات و امنیت:

Galaxy S10 Lite و Galaxy Note10 Lite با اکوسیستم برنامه ها و خدمات سامسونگ از جمله Bixby ، Samsung Pay و Samsung Health همراه هستند. همانطور که انتظار دارید ، این دستگاه های Galaxy Lite با پلتفرم امنیتی سامسونگ ناکس نیز محافظت می شوند.
Galaxy S10 Lite در Prism White ، Prism Black و Prism Blue در حالی که Galaxy Note10 Lite در Aura Glow ، Aura Black و Aura Red موجود است. Galaxy S10 Lite و Galaxy Note10 Lite در CES 2020 که از 7 تا 10 ژانویه 2020 در غرفه های سامسونگ واقع در مرکز همایش های لاس وگاس برگزار می شود ، نمایش داده می شوند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی گوشی های Galaxy S10 Lite و Note10 Lite

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *