سامسونگ از گوشی GALAXY A14 5G رونمایی کرد

سامسونگ از گوشی GALAXY A14 5G رونمایی کرد

قدرت خرید تجهیزات تکنولوژیکی با تورم فعلی به شدت کاهش یافت. در نتیجه این شرایط، که در گوشی های هوشمند نیز مشهود است، مردم اکنون مدل های سطح پایه بیشتری را خریداری می کنند. این گوشی ها علاوه بر عملکردهای اندکی که ارائه می دهند، به دلیل پشتیبانی کوتاه مدت از آپدیت، طول عمر کمتری دارند. اما به نظر می رسد که سامسونگ گلکسی A14 5G یک استثنا خواهد بود.

در نمایشگاه CES، سامسونگ از گلکسی A14 5G، اولین گوشی این شرکت در سال 2023 رونمایی خواهد کرد.  اکثر برندها به سرعت اکثر دستگاه های اندرویدی سطح پایه را کنار می گذارند. اما در بیانیه‌ای، سامسونگ گلکسی A14 5G را برای چهار سال ارتقاء امنیتی تضمین کرد. این نشان می دهد که سیستم تا سال 2027 به طور مداوم به روز می شود. این یک چیز مهم برای Galaxy A14 5G در رابطه با قیمت آن است.

به‌روزرسانی اندروید گوشی به ناچار قبل از پشتیبانی امنیتی منقضی می‌شود. با این حال، ذکر این نکته ضروری است که این گوشی هوشمند که با اندروید 13 عرضه می شود، دو به روز رسانی قابل توجه اندروید را دریافت خواهد کرد. بنابراین، گلکسی A14 برای مدت زمان قابل توجهی به روز بودن خود ادامه خواهد داد.

صفحه نمایش 6.6 اینچی FHD + LCD گلکسی A14 5G که پیش بینی می شود با قیمت 199 دلار به فروش برسد، به احتمال زیاد دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز است. باتری 5000 میلی آمپری این گوشی همچنین امکان شارژ سریع 15 واتی را فراهم می کند. این مدل که دارای پردازنده اگزینوس 1330 سامسونگ است، با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی به عنوان پیکربندی پایه ارائه می شود.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی A14 5G دارای دیافراگم f/1.8 است. و دارای دو سنسور دیگر در پشت است. دوربین اصلی با یک دوربین عمق 2 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی پشتیبانی می شود. در قسمت جلویی دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت.

همراه با قابلیت‌هایی که ارائه می‌کند، این گوشی هوشمند به لطف پشتیبانی طولانی مدت از به‌روزرسانی‌ها، می‌تواند فروش زیادی را در سطح ابتدایی ایجاد کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی جدید سامسونگ Galaxy S5 Neo

نظرات در مورد : سامسونگ از گوشی GALAXY A14 5G رونمایی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *