ساعت Watch GT 3 Pro هوآوی معرفی شد

ساعت Watch GT 3 Pro هوآوی معرفی شد

در رویداد اخیرا هوآوی که شاهد معرفی گوشی تاشو Mate Xs 2 بودیم، این شرکت همچنین چندین محصول جدید مانند تبلت MatePad SE و دستبند تناسب اندام Huawei Band 7 را معرفی کرد. به غیر از این محصولات، شرکت چینی ساعت جدید Watch GT 3 Pro را رونمایی کرده که از طراحی پریمیومی بهره می برد.

ساعت هوشمند جدید هوآوی با طراحی کلاسیک و نمایشگر دوار عرضه خواهد شد. این ساعت هوشمند در دو نوع 43 میلی متر و 46 میلی متر به فروش می‌رسد. سایز صفحه نمایش در نسخه 46 میلی متری 1.43 اینچ بوده در حالی که نسخه 43 میلی متری صفحه نمایش 1.32 اینچی دارد. هر دو نسخه به صفحه نمایش AMOLED با وضوح بالا، بدنه سرامیکی و شیشه یاقوت کبود مجهز هستند.

GT 3 Pro با سیستم عامل HarmonyOS کار می کند که ویژگی هایی مانند تماس های بلوتوث و پشتیبانی از چندین برنامه را فعال می کند. این ساعت هوشمند یک کیف پول الکترونیکی نیز ارائه می دهد و دارای پشتیبانی داخلی NFC است. یکی از ویژگی های برجسته این ساعت هوشمند، قابلیت ECG برای بررسی ضربان قلب و فعالیت الکتریکی کاربر است. این ویژگی در ساعت هوشمند توسط مقامات پزشکی چین تأیید شده است، و GT 3 Pro را به یک دستگاه پزشکی درجه دوم تأیید شده تبدیل می کند.

ساعت Watch GT 3 Pro هوآوی معرفی شد

سایر ویژگی های مرتبط با سلامتی که توسط این ساعت هوشمند ارائه می شود عبارتند از: نظارت بر ضربان قلب، نظارت بر اکسیژن خون، تشخیص دمای بدن، نظارت بر خواب، نظارت بر استرس و غیره است.

این ساعت هوشمند بیش از 100 حالت ورزشی داشته که از این میان 18 حالت “حرفه ای” دارند. یکی از این حالت‌های ورزشی گلف است که ساعت هوشمند GT 3 Pro با بیش از 300 زمین گلف از پیش بارگذاری شده ارائه می‌شود. این پوشیدنی هوشمند دارای رتبه بندی ضد آب 3ATM است و از حالت “غواصی رایگان” پشتیبانی می کند.

هوآوی در مورد باتری ادعا می کند ساعت 14 روز برای مدل بزرگتر 46 میلی متری  و 7 روز برای مدل کوچکتر 43 میلی متری عمر دارد. شرکت چینی همچنین گفته است که ساعت با یک شارژ 10 دقیقه ای تا یک روز دوام دارد. هوآوی ساعت 43 میلی متری واچ GT 3 پرو را 2488 یوان (375 دلار) قیمت گذاری کرده است، در حالی که مدل 46 میلی متری آن دارای برچسب قیمتی 2688 یوان (406 دلار) است. همچنین یک مدل خاص پورشه دیزاین از این ساعت وجود دارد که 4700 یوان (709 دلار) قیمت دارد. Watch GT 3 Pro در حال حاضر در چین برای پیش‌فروش در دسترس است و عرضه از 5 می آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید  هوآوی طراحی جدید گوشی تاشو با نیمه های نامتقارن را ثبت کرد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت Watch GT 3 Pro هوآوی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *