ساعت گارمین Forerunner 965 معرفی شد

ساعت گارمین Forerunner 965 معرفی شد

گارمین Forerunner 965 پس از یک دوره شدید نشت منتشر شد. این ساعت هوشمند دارای شاسی 46 میلی متری و صفحه نمایش 1.4 اینچی AMOLED است. این پنل MIP قبلی را برای AMOLED با وضوح روشن‌تر حذف می‌کند. با این حال، Garmin Forerunner قیمت راه اندازی بالاتری نسبت به مدل قبلی خود دارد.

Forerunner 965 دارای 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی و وضوح صفحه نمایش 454 در 454 پیکسل است. صفحه نمایش AMOLED روشن تر و واضح تر از نمایشگرهای MIP در مدل های قبلی است. این ساعت هوشمند همچنین از عملکرد همیشه روی نمایشگر پشتیبانی می کند و با استفاده از حالت ساعت هوشمند تا 23 روز عمر باتری را ارائه می دهد. زمانی که تمام سیستم های GNSS فعال هستند، عمر باتری به حدود 8.5 ساعت کاهش می یابد. با این حال، عمر باتری Forerunner 965 1.4 برابر بهتر از سری Forerunner 265 است که به تازگی منتشر شده است.

Garmin Forerunner 965 دارای ویژگی ها و عملکردی مشابه Forerunner 265 و Forerunner 265S است. مجموعه ای از سنسورهای سلامتی و تناسب اندام را همراه با چندین سیستم موقعیت یابی ارائه می دهد. همچنین چندین حالت ورزشی برای انتخاب وجود دارد و فضای ذخیره سازی گسترده آن امکان عملکرد بیشتر را فراهم می کند.

Garmin Forerunner 965 اکنون مستقیماً از Garmin با قیمت راه اندازی 599.99 دلار قابل سفارش است. این ساعت در سه ترکیب رنگ از نظر پرداخت و بند ساعت موجود است. روکش‌ها سفید یا مشکی با بند ساعت زرد هستند. تمامی انواع رنگ ها دارای بند ساعت 22 میلی متری هستند. شاسی 46 میلی متری آن به همراه صفحه نمایش AMOLED روشن و 1.4 اینچی آن، Forerunner 965 را در راس پیشنهادات جدید Garmin قرار می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعت گارمین Approach S70 Golf Watch معرفی شد

نظرات در مورد : ساعت گارمین Forerunner 965 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *