افشای تصاویر Honor Magic 2 در یک تیزر تبلیغات چینی

Honor Magic 2

Honor Magic 2 | همانطور که می دانید کمپانی آنر یکی از زیر مجموعه های کمپانی هوآوی می باشد که تا به امروز بسیاری از افراد علاقه ی زیادی به این برند پیدا کرده اند و به عنوان یکی از محبوب ترین برندهای گوشی هوشمند در کشور چین به حساب می آید. مدتی قبل خبرهایی مبنی بر تصمیم کمپانی آنر بر تولید یک گوشی هوشمند با نام Honor Magic 2 در سایت های خبری منتشر شد.

Honor Magic 2

همانطور که می دانید، کمپانی هواوی تصمیم دارد در طی روزهای آینده، گوشی هوشمند جدیدی را با برند آنر رونمایی کند. با انتشار تصاویر باکیفیتی از این گوشی هوشمند می‌ توانیم شکل و طراحی این محصول را پیش از تاریخ معرفی رسمی 31 اکتبر مشاهده نماییم. این تصاویر توسط سایت خبری SlashLeaks منتشر شده‌ است و گویا گروهی که نسخه‌‌ ای از این گوشی را برای بررسی اولیه در اختیار داشتند، این تصاویر را ثبت نموده اند. دو تصویر ابتدایی، نمای جلویی Magic 2 را به نمایش می گذارد که از طراحی بسیار جالب تمام صفحه بهره مند می باشد و احتمالا مانند گوشی‌ های شیائومی می میکس 3 و اوپو فایند ایکس از سیستم اسلاید برای گنجاندن دوربین استفاده نموده است.

Honor Magic 2

البته پیش از این زمزمه‌ هایی مبنی بر تمام صفحه بودن این گوشی هوشمند شنیده می‌ شد ولی اکنون که این تصاویر انتشار یافته اند، دیگر شکی در این خصوص باقی نمی‌ ماند و روشن بودن صفحه‌ی نمایش نیز به طور کامل طراحی تمام صفحه و یا اصطلاحا All Screen را تایید می نماید. پنل صفحه‌ نمایش این گوشی هوشمند از سه طرف به طور کامل به لبه‌ ها نزدیک می باشند و بخش پایین این گوشی هوشمند نیز حاشیه‌ ی بسیار کمی دارد. جالب است که بدانید فعال بودن دستیار یویو (YoYo) نیز در تصاویر قابل مشاهده است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدفون هوآوی FreeBuds 5 راهی بازار اروپا شد

نظرات در مورد : افشای تصاویر Honor Magic 2 در یک تیزر تبلیغات چینی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *