ساعت هوشمند Watch Buds هوآوی معرفی شد

ساعت هوشمند Watch Buds هوآوی معرفی شد

هواوی واچ بادز امروز در چین عرضه شد. این یک دستگاه پوشیدنی منحصر به فرد است که دارای محفظه ای برای هدفون های TWS است. همانطور که از نام آن پیداست، آخرین پیشنهاد ترکیبی از ساعت هوشمند و هدفون TWS است. همچنین اولین نمونه از این نوع در بازار است. در کنار ساعت هوشمند، هواوی همچنین Nova 10 SE، FreeBuds 5i Pro و محصولات دیگر را نیز عرضه کرده است. در ادامه بخوانید تا بدانید این Watch Buds ابتکاری چه چیزی را در جعبه ارائه می دهد.

هواوی واچ بادز دارای درب مغناطیسی است که این برند آن را طراحی Flip Cover می نامد. این یک لولای دقیق و قابل اعتماد دارد و کاربران می توانند درب آن را با یک انگشت باز کنند و راحتی را ارائه دهند. این هدفون ها IP54 ضد آب هستند اما هواوی هشدار می دهد که آب نباید وارد محفظه هدفون شود. جعبه سیاه مغناطیسی که به طور محکم هدفون ها را در خود جای می دهد دارای یک آرایه گردآوری مغناطیسی خلاقانه است که بیرون آوردن آنها را نیز آسان می کند. یک تصحیح و تراز مغناطیسی وجود دارد تا هر طرف هدفون را بتوان روی درب جعبه نصب کرد.

Huawei Watch Buds دارای یک استریمر منحنی سه بعدی است که در بدنه ای از جنس استنلس استیل که در دمای 1300 درجه سانتیگراد سخت شده است تعبیه شده است. دکمه ها و تاج مته با 710 ناودانی پاریس تزئین شده است. این ساعت هوشمند در اندازه قطر 47 میلی متری موجود است. این گوشی دارای صفحه نمایش 1.47 اینچی دایره ای AMOLED با وضوح 466 در 466 پیکسل است. از سوی دیگر، هدفون ها از طراحی گلوله داخل گوش بهره می برند. وزن آنها 4 گرم است. کاربران می توانند عملکردهای مختلف دستگاه صوتی را با ضربه زدن به ناحیه بیرونی گوش خود کنترل کنند.

از نظر عملکرد ایربادهای TWS، Huawei Watch Buds دارای سه گانه بهینه سازی شنوایی بلادرنگ است. همچنین دارای قابلیت حذف نویز فعال و حالت شفاف است. همچنین کاهش نویز هوش مصنوعی برای کیفیت واضح در تماس ها وجود دارد. کاربران می توانند بدون نیاز به جابجایی به ساعت هوشمند یا تلفن، مستقیماً از هدفون به تماس های دریافتی پاسخ دهند. در مورد ساعت هوشمند هواوی واچ بادز، این ساعت مجهز به سنسور ضربان قلب و SpO2 است. یک دستگاه رسانای استخوانی وجود دارد که برای بیدار شدن صدا و کاهش نویز تماس استفاده می شود. این دستگاه پوشیدنی همچنین دارای فیبریلاسیون دهلیزی و ECG برای خوانش غیرطبیعی ضربان قلب است. این ساعت هوشمند از بیش از 80 حالت تمرینی و 200 دوره آموزشی پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید  گوشی Pocket S2 هوآوی در راه است

هواوی واچ بادز از یک باتری 410 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که ادعا می شود 3 روز دوام می آورد. هر هدفون توسط یک سلول 30 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود و ادعا می شود که با ANC 4 ساعت استفاده می کند. ساعت هوشمند را می توان به صورت بی سیم شارژ کرد، در حالی که هدفون ها را می توان در داخل جعبه قرار داد. این دستگاه پوشیدنی بر روی HarmonyOS 3 اجرا می شود.

Huawei Watch Buds دارای برچسب قیمت 2988 RMB ( 429 دلار) است. این محصول در رنگ‌های مشکی و خاکی ارائه می‌شود و از امروز برای خرید در چین در دسترس خواهد بود.

منبع

2/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : ساعت هوشمند Watch Buds هوآوی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *