ساعت هوشمند Realme Watch T1 در راه است

ساعت هوشمند Realme Watch T1 در راه است

در اکتبر 2021، ریلمی ساعت Realme Watch T1 را با نمایشگر مدور و بیش از 110 حالت ورزشی عرضه کرد. با این حال، ساعت هوشمند همچنان به چین محدود شده در سایر نقاط عرضه نشده است. هیچ تاریخ راه اندازی جهانی وجود ندارد و هیچ گونه درز و اطلاعاتی هم در کار نیست. اما، یک ساعت ریلمی با شماره مدل RMW2103 قبلاً در BIS هند مشاهده شده بود. گفته می شد که ساعت T1 است. اکنون ساعت هوشمند با همان شماره مدل در پایگاه EEC رویت شده است.

این لیست برای اولین بار توسط Piyush Bhasarkar، خبرنگار مطرح رسانه ای مشاهده شد. متأسفانه، لیست هیچ جزئیاتی از ساعت هوشمند نشان نمی دهد، اما عرضه جهانی آن را تایید می کند. با توجه به نام دستگاه، انتظار می‌رود این ساعت هوشمند نسخه جهانی Realme Watch T1 باشد زیرا نسخه چینی Watch T1 دارای شماره مدل RMW2102 است.

اگر اطلاعات صحت داشته باشند، می‌توان انتظار داشت که این ساعت هوشمند دارای مشخصات مشابه Realme Watch T1 چین باشد. Watch T1 با صفحه نمایش 1.3 اینچی گرد با وضوح 416 در 416 پیکسل عرضه شد. این صفحه نمایش همیشه روشن است و از NFC پشتیبانی می کند.

این ساعت هوشمند دارای 110 حالت ورزشی است و بیش از 50 واچ فیس دارد. دارای قابلیت تماس بلوتوثی بوده که با کمک بلوتوث نسخه 5.0 و حالت ضدآب گزینه ارزشمند است. باتری 228 میلی آمپر ساعتی دارد و عمر باتری آن 7 روز است. دارای ویژگی‌های سلامتی مانند نمایشگر ضربان قلب در زمان واقعی، سنسور Sp2 و همچنین دارای ردیاب خواب است. اطلاعات بیشتری موجود نیست و باید منتظر ماند.

در اخباری مرتبط انتظار می رود Realme RMX3310 گوشی آینده ریلمی از یک پردازنده هشت هسته ای با حداکثر فرکانس 2.84 گیگاهرتز استفاده می کند که نشان می دهد پردازنده Snapdragon 888 خواهد بود. این گوشی هوشمند دارای دو گزینه رم (8/12 گیگابایت) و فضای ذخیره سازی (128/256 گیگابایت) است و اندروید 11 را اجرا می کند. مرجع صدور گواهی به ما نمی گوید کدام نسخه اندروید است، اما امیدواریم که اندروید 12 با Realme UI 3.0 در بالا باشد.

RMX3310 دارای یک صفحه نمایش 6.62 اینچی FullHD AMOLED با حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر همراه شده است و پنل عقب آن که یادآور GT Neo2 است، همچنین دارای یک سیستم دوربین سه گانه متشکل از حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی عمق است. برای بخش سلفی و تماس های ویدیویی، می توانید از دوربین 16 مگاپیکسلی بهره گیرد.

بیشتر بخوانید  تاریخ رونمایی گوشی Realme GT5 Pro فاش شد

تنا اضافه کرده که گوشی ریلمی RMX3310 با ظرفیت باتری 2440 میلی آمپر ساعتی همراه است. اگرچه این به یک سلول اشاره دارد، و کل سایز باتری معمولی باید 5000 میلی آمپر ساعت باشد.

Realme RXM3310 از شبکه 5G پشتیبانی می کند، 199.8 گرم وزن و 8.6 میلی متر ضخامت دارد. این محصول در رنگ‌های سیاه، سفید، آبی و سبز عرضه خواهد شد، اما نمی‌دانیم نام بازاریابی آن چیست و چه زمانی رسمی خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت هوشمند Realme Watch T1 در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *