ساعت هوشمند Mivi Model E معرفی شد

ساعت هوشمند Mivi Model E معرفی شد

Mivi وارد بازار ساعت های هوشمند در هند شده است. این برند اولین ساعت هوشمند خود را با نام Model E عرضه کرده است. گفته می‌شود که این ساعت «ساخت هند» است. این دستگاه پوشیدنی دارای برچسب قیمتی مقرون به صرفه است و تمام ویژگی های لازم را در خود جای داده است. این ساعت هوشمند در برابر سایر دستگاه های ارائه شده توسط برندهایی مانند boAt، Noise، Realme، Amazfit و غیره قرار می گیرد. برای دانستن آنچه دستگاه خارج از جعبه ارائه می دهد، ادامه دهید.

Mivi Model E با صفحه مربعی عرضه می شود. این صفحه نمایش 1.69 اینچی TFT با وضوح 240 در 280 پیکسل و حداکثر روشنایی 500 نیت دارد. بیش از 50 صفحه ساعت قابل تنظیم را ارائه می دهد. این ساعت هوشمند دارای یک دکمه فیزیکی در سمت راست است و دارای استاندارد IP68 ضد آب است. دارای بند درجه یک و روکش فلزی است.

در بخش سلامت محور، Mivi Model E مجهز به حسگر ضربان قلب و SpO2، مانیتور خواب، شمارشگر قدم ها و ردیاب چرخه قاعدگی زنان است. از بیش از 120 حالت ورزشی پشتیبانی می کند.

Mivi Model E دارای اتصال بلوتوث 5.1 با حداکثر برد 10 متر است. گفته می شود که 7 روز عمر باتری و 20 روز زمان آماده به کار ارائه می دهد. می توان آن را از طریق شارژ مغناطیسی شارژ کرد. این ساعت هوشمند دارای ویژگی‌های مناسبی مانند کنترل دوربین و موسیقی، به‌روزرسانی آب‌وهوا، قطع کردن/رد کردن تماس‌ها، اعلان‌های دریافتی و غیره است.

Mivi Model E 2999 روپیه قیمت دارد اما می توان آن را با قیمت اولیه 1299 روپیه خریداری کرد. این ساعت هوشمند از اول دسامبر برای خرید از وب سایت Flipkart و Mivi در دسترس خواهد بود. در رنگ های مشکی، آبی، سبز، صورتی و قرمز ارائه شده است. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت میوی مراجعه کنید تا اطلاعات تکمیلی را بدست آورید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت هوشمند Mivi Model E معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *