ساعت Realme Watch 3 Pro با نمایشگر امولد معرفی می شود

ساعت Realme Watch 3 Pro با نمایشگر امولد معرفی می شود

Realme Watch 3 Pro به زودی در هند معرفی و عرضه خواهد شد. این شرکت یک میکروسایت از پیشنهاد آینده را در وب سایت رسمی خود قرار داده است. Realme Watch 3 Pro به عنوان جانشین Watch 2 Pro که سال گذشته معرفی شد، وارد بازار می شود. اگرچه ریلمی تاریخ دقیق معرفی ساعت هوشمند آینده را فاش نکرده است، اما انتظار داریم این ساعت همراه با گوشی هوشمند Realme 9i 5G در 18 آگوست معرفی شود.

این میکروسایت تنها چند ویژگی از Realme Watch 3 Pro را نشان می دهد. شرکت مورد اشاره ادعا می کند که این ساعت هوشمند پرچمدار است. پیشنهاد آینده با بدنه فلزی و یک دکمه فیزیکی در سمت راست دیده می شود. همچنین یک بریدگی کوچک وجود دارد که ما فرض می کنیم یک میکروفون باشد. این دستگاه پوشیدنی دارای صفحه‌ای مربع شکل با پنل AMOLED در مقایسه با LCD مدل پیشین است. ساعت هوشمند با صفحه نمایش بزرگ هم عرضه خواهد شد.

تایید شده است که Realme Watch 3 Pro دارای قابلیت تماس صوتی بلوتوثی بوده و دارای GPS داخلی خواهد بود. ریلمی به تازگی Watch 3 را در هند عرضه کرده است. Watch 3 Pro آینده به عنوان یک نسخه ارتقا یافته از مدل معمولی وارد بازار خواهد شد. می‌توانیم انتظار ویژگی‌های بیشتری را در مقایسه با Watch 3 و همچنین Watch 2 Pro در پیشنهاد آینده داشته باشیم. علاوه بر این، قیمت Watch 3 Pro نیز ممکن است در سطح بالاتری قرار گیرد.

در اخباری مرتبط Realme اخیراً تاریخ عرضه گوشی GT 2 Explorer Master Edition را تأیید کرده است. این گوشی هوشمند در رویدادی طی 12 جولای معرفی خواهد شد. با این حال، گوشی به تنهایی معرفی نخواهد شد. ریلمی آن را با هدفون Buds Air 3 Neo جدید معرفی خواهد کرد. هدفون TWS به عنوان جانشین Buds Air 2 Neo آوریل سال قبل محسوب می شود و هنوز مشخصات آن اعلام نشد.

ریلمی از معرفی هدفون Realme Buds Air 3 Neo در چین از طریق صفحه Weibo خود خبر داد. عرضه ایرفون جدید Realme در 12 جولای کنار تلفن هوشمند Master Explorer GT2 انجام خواهد شد. این شرکت همچنین طراحی و ظاهر هدفون  جدید را فاش کرد. همانطور که در تیزر آمده، گوشی‌های Neo دارای طراحی درون گوش با ساقه ای برای هدفون هستند. این تیزر هدفون را در رنگ سفید به نمایش می گذارد. با این حال، امکان انتخاب رنگ های دیگر را نمی توان غیرممکن دانست.

بیشتر بخوانید  نقد و بررسی گوشی هوشمند ریلمی ۶i

علاوه بر این، درب کیس گوشی شفاف به نظر می رسد و ظاهر کلی آن بسیار متفاوت از گوشی‌های نسل قبلی است.همانطور که گفته شد، Realme Buds Air 3 Neo جانشین Buds Air 2 Neo خواهد شد که در آوریل سال گذشته رونمایی شد. انتظار داریم هدفون‌ جدید در مقایسه با مدل سال قبل، ارتقاء قابل توجهی داشته باشند. برای مدل قبلی، هدست Realme Buds Air2 Neo با طراحی بدون ساقه درون گوش عرضه شد. آنها از کاهش نویز فعال 25 دسی بل و حالت بازی با تاخیر کم 88 میلی‌ثانیه پشتیبانی می‌کنند. عمر باتری این هدفون 28 ساعت است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت Realme Watch 3 Pro با نمایشگر امولد معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *