ساعت عجیبی از ردمی بزودی معرفی خواهد شد

ساعت عجیبی از ردمی بزودی معرفی خواهد شد

در دسامبر سال گذشته، Redmi از Watch 3 در کنار 12 گجت دیگر در بازار چین رونمایی کرد. در حالی که هیچ خبری در مورد عرضه جهانی این پوشیدنی وجود ندارد، یک ساعت هوشمند جدید از برند مشترک شیائومی در وب سایت صدور گواهینامه NRRA کره جنوبی مشاهده شده است. این لیست به ما نگاه خوبی به طراحی ساعت می دهد و همچنین به چند مشخصات اشاره می کند. بیایید به جزئیات نگاه کنیم.

همانطور که توسط GoAndroid مشاهده شد، یک ساعت مرموز Redmi در وب سایت آژانس ملی تحقیقات رادیویی کره جنوبی (NRRA) با شماره مدل M2247W1 ظاهر شد. همین ساعت قبلاً در ماه گذشته در EEC دیده شده بود. این فهرست، پوشیدنی را با صفحه‌ی مستطیلی و بندهای سیلیکونی نشان می‌دهد. ظاهراً دارای یک باتری داخلی 2.87 ولتی پلیمر لیتیوم یونی به همراه پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5 است.

ساعت عجیبی از ردمی بزودی معرفی خواهد شد

تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط آژانس حاکی از آن است که صفحه مستطیلی ساعت ناشناخته Redmi قابل جمع شدن است، به این معنی که می توان آن را از بند ها جدا کرد. این شرکت حتی ممکن است چندین بند برای تغییر ظاهر شما فراهم کند. ما می توانیم یک دکمه را در کنار صفحه مشاهده کنیم. در پایین، یک سنسور ضربان قلب و یک نقطه شارژ وجود دارد. به نظر می‌رسد هیچ میکروفونی روی این پوشیدنی وجود ندارد، که نشان می‌دهد ویژگی تماس بلوتوثی ندارد.

در حالی که ما در مورد نام رسمی این پوشیدنی مطمئن نیستیم، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که این ساعت هوشمند Redmi Watch 3 نیست. این ساعت هوشمند ناشناخته می‌تواند به عنوان یک پیشنهاد اقتصادی وارد بازار شود و اگر قیمت آن زیر 50 دلار باشد، تعجب نخواهیم کرد. جزئیات دیگر در مورد ساعت در حال حاضر بسیار کمیاب است. ما باید در آینده نزدیک جزئیات بیشتری در مورد آن بیاموزیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر گوشی Redmi K60 Ultra

نظرات در مورد : ساعت عجیبی از ردمی بزودی معرفی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *