ساعت تگ هوئر Connected Calibre E4 معرفی شد

ساعت تگ هوئر Connected Calibre E4 معرفی شد

تگ هوئر، سازنده لوازم جانبی ممتاز، مجموعه ساعت‌های هوشمند Connected Caliber E4 را معرفی کرده است. سری Connected Caliber E4 سه مدل به خط تولید اضافه شده است. این پس از اولین بازی در سال 2022 رخ می دهد. ساعت‌های هوشمند، طبق معمول، طیف بالایی از مصرف‌کنندگان را هدف قرار می‌دهند و قیمت‌های بالایی دارند.

سه مدل جدید Connected Caliber E4 عبارتند از: Sports Edition، 42mm Golf Edition و استاندارد 42mm Caliber E4. مدل 42 میلی متری دارای یک صفحه نمایش 1.28 اینچی و یک پنل تقریباً بدون حاشیه با محافظ شیشه ای Sapphire Dome است. صفحه نمایش OLED با وضوح 416 در 416 پیکسل است. بدنه ساعت هوشمند از تیتانیوم درجه 2 ساخته شده و روکش مشکی دارد. ساعت 42 میلی‌متری سبک‌ترین ساعت هوشمند TAG Heuer و کم‌هزینه‌ترین ساعت در بین سه مدل است.

Connected Caliber E4 42mm Golf Edition همان طراحی بدنه مدل 42mm ساده را دارد. همراه با سه توپ گلف TAG Heuer و دو بند است. یکی از بند ها از چرم مشکی با دوخت سبز و دیگری بند لاستیکی سفید است. نسخه 42 میلی متری گلف از 40000 زمین گلف پشتیبانی می کند و امکان ردیابی خودکار را فراهم می کند. زمین های گلف در سراسر جهان پخش شده اند و ساعت می تواند امتیاز شما و چندین پارامتر دیگر گلف را ردیابی کند.

کالیبر E4 Sports Edition بزرگترین مدل در میان این سه نفر است. ضخامت آن 45 میلی متر است و دارای صفحه نمایش 1.39 اینچی OLED با وضوح 454 در 454 پیکسل است. این ساعت دارای بند لاستیکی قابل تنفس است تا در هنگام فعالیت های ورزشی به راحتی از ساعت استفاده شود. دارای یک برنامه Trail & Hiking همراه با فشارسنج آن برای ارزیابی عملکرد است.

به گفته TAG Heuer، هر سه مدل به‌روزرسانی Wear OS 3 را در زمان عرضه دریافت خواهند کرد. قیمت ساعت های هوشمند TAG Heuer Connected Caliber E4 بین 2350 تا 2600 دلار است. ارزان‌ترین مدل، نسخه 42 میلی‌متری است در حالی که نسخه Sports گران‌ترین است. به گفته این شرکت، سه ساعت هوشمند جدید کالیبر E4 اواخر این ماه عرضه خواهند شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت تگ هوئر Connected Calibre E4 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *