ساعت اپل واچ SE 2 سال آینده از راه می رسد

ساعت اپل واچ SE 2 سال آینده از راه می رسد

اپل اخیرا ساعت اپل واچ سری 7 را راهی بازار کرد و اکنون این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه مدل های جدید در مجموعه دستگاه های پوشیدنی خود است. طبق گزارش مارک گورمن از بلومبرگ، این شرکت مستقر در کوپرتینو می تواند مدل جدیدی را عرضه دارد.

گزارش شده است که اپل واچ سری جدید برای سال آینده می تواند شامل یک نسخه به روز شده از Apple Watch SE باشد که ممکن است Apple Watch SE 2 نامیده شود. ورزشکاران همراه با این دستگاه‌های جدید، می توانند دیوایسی را تهیه کنند که در کنار قیمت مناسب، ویژگی های قابل قبولی خواهد داشت.

البته این بدان معنا نیست که خبری از اپل واچ سری 8 نخواهد بود و باید انتظار داشته باشیم مدل 8 دارای ویژگی هایی بیشتر و برتر نسبت به مدل SE 2 باشد. اپل واچ SE 2 مطابق با مدل اصلی SE خواهد بود که در سال 2020 با هدف مشتریان بودجه محور عرضه شد. این ساعت دارای طراحی هایی مشابه مدل های معمولی اپل واچ است اما برخی از ویژگی های پیشرفته مانند نمایشگر همیشه روشن، سنسور سنجش اکسیژن خون و عملکرد ECG را شامل نمی شود.

تاکنون هیچ چیز در مورد آنچه که مدل به روز شده Watch SE می تواند ارائه دهد مشخص نیست، اما احتمال کمی تغییر طراحی و برخی ویژگی های اضافی مربوط به مدیریت سلامت و تناسب اندام وجود دارد، اما در حال حاضر فقط حدس و گمان است.

اپل همچنین قصد دارد یک نسخه مقاوم از ساعت هوشمند خود را با دوام بیشتر عرضه کند که برای ورزشکاران حرفه ای تدارک دیده شد. گفته می شود که این دستگاه دارای طراحی “مقاوم” است و ممکن بوده دارای یک قاب مقاوم تر در برابر خراش، فرورفتگی، سقوط و غیره داشته باشد.

در حال حاضر، این غول فناوری دارای سه سری ساعت هوشمند است: Apple Watch Series 7، Apple Watch Series 3 و Apple Watch SE. این شرکت اکنون عرضه و مشتریان خاص خود را با طراحی ناهموار گسترش خواهد داد.

بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود که کوپرتینویی ها بزودی چه ساعتی را می خواهند معرفی کنند. اپل در چند سال گذشته محصولات اقتصادی مختلفی را عرضه کرده تا پاسخگوی نیاز کاربرانی باشد که توانایی خرید مدل های رده بالا ندارند. اکنون پیداست که باید شاهد تکمیل این سبد باشیم و مشخصات کلیدی برجسته ای را هم دربرمی گیرد.

بیشتر بخوانید  گروه تاتا به زودی برای اپل در هند آیفون می سازد

به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند تا حقیقت روشن شود و شایعه به فراموشی سپرده شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت اپل واچ SE 2 سال آینده از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *