تلویزیون وان پلاس TV 65 Q2 Pro معرفی شد

تلویزیون وان پلاس TV 65 Q2 Pro معرفی شد

در سپتامبر 2019، OnePlus اولین تلویزیون هوشمند خود، سری Q1 Pro را عرضه کرد. اکنون، پس از چندین سال، این برند دنباله خود یعنی OnePlus TV Q2 Pro را معرفی کرده است. تلویزیون این برند چینی دارای صفحه نمایش 65 اینچی QLED 4K و تنظیم بلندگوی 70 واتی است. با اجرای سیستم عامل Android TV 11 با OxygenPlay 2.0، تلویزیون از دستورات صوتی پشتیبانی می کند. بیایید نگاهی دقیق تر به مشخصات و قیمت تلویزیون OnePlus تازه معرفی شده بیندازیم.

OnePlus TV Q2 Pro دارای بهترین صفحه نمایش بزرگ این برند است. این گوشی دارای صفحه نمایش 4k 65 اینچی با پنل QLED در سطح پرچمدار در کنار نور پس زمینه LED آبی است. DCI-P3 97 درصد را ارائه می دهد و دارای 120 منطقه کم نور محلی برای روشنایی و سایه های دقیق با حداکثر روشنایی 1200 نیت و نرخ تجدید 120 هرتز است.

OnePlus می گوید که این تلویزیون از موتور Gamma Engine Ultra بهره می برد که ظاهرا کیفیت تصویر را در زمان واقعی بهینه می کند. برای صدا، تلویزیون از یک بلندگوی 70 واتی با پشتیبانی 2.1 کانال بهره می برد. در مجموع هفت بلندگو با یک ساب ووفر 30 واتی وجود دارد که توسط Dynaudio تنظیم شده است. همچنین از MEMC 120 هرتز و AI Super Resolution نیز پشتیبانی می شود.

تلویزیون OnePlus مجهز به پردازنده مدیاتک است که با 3 گیگابایت حافظه و 32 گیگابایت حافظه فلش همراه شده است. از نظر نرم‌افزاری، Android TV 11 را با OxygenPlay 2.0 اجرا می‌کند. مصرف کنندگان هندی می توانند از محتوای بیش از 21 پلتفرم و 270 کانال زنده لذت ببرند. این تلویزیون از فرمان‌های صوتی پشتیبانی می‌کند که توسط Speak Now پشتیبانی می‌شود و با دستیار Google نیز کار می‌کند. همچنین از پخش‌کننده NFC و OnePlus Connect 2.0 پشتیبانی می‌کند تا اتصالات یکپارچه را ارائه دهد.

OnePlus TV Q2 Pro جدید در هند با برچسب قیمت روپیه عرضه می شود. 99,999. برای خرید از 10 مارس از طریق کانال های آنلاین مختلف از جمله آمازون و فروشگاه خود OnePlus در دسترس خواهد بود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رویت شدن امتیاز انتوتو گوشی ONEPLUS 10T

نظرات در مورد : تلویزیون وان پلاس TV 65 Q2 Pro معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *