ساخت کانال در موبوگرام

چقدر با ساخت کانال در موبوگرام آشنا هستید؟ این روزها تلگرام یکی از برنامه های پرطرفدار در بین کاربران دنیای مجازی می باشد که بیشتر وقت خودرا در طول روز، با این برنامه می گذرانند. از جایی که Source این برنامه در دنیای مجازی وجود دارد، یک سری از برنامه های مشابه، با امکانات بیشتر و کاربری راحت تر وجود دارد که یگ از آنها موبوگرام می باشد. قابلیت های این برنامه بسیار بیشتر از خود نرم افزار اصلی تلگرام بوده و کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده است و امروزه شاید تعداد بسیار زیادی از کاربران این برنامه ی پیام رسان محبوب از آن استفاده می کنند.

امروز قصد داریم روش ساخت کانال در موبوگرام را در این بخش به شما آموزش دهیم و امیدواریم که برایتان سودمند واقع شود.

 

آموزش گام به گام ساخت کانال در موبوگرام

  1. ابتدا موبوگرام خودرا باز کنید و سپس به روی سه خط بالا سمت چپ کلیک کنید.
  2. روی گزینه ی گفتگوی جدید که در لیست ظاهرشده مشاهده می نمایید،کلیک کنید.
  3. ساخت کانال در موبوگرامسپس گزینه ی کانال جدید را از روی صفحه انتخاب نمایید.
  4. در این مرحله نام کانال و توضیحات آن را کامل کنید ( توضیحات به صورت اختیاری بوده و نیازی نیست که به طور حتمی وارد نمایید،زیرا بعداز ساخت کانال نیز می توانید این فیلد را براساس نوع کانالتان تکمیل نمایید)و به روی تیک سمت راست، بالا، کلیک کنید.
  5. ساخت کانال در موبوگرامسپس نوع کانال مورد نظر خودرا انتخاب کرده ( اگر کانال عمومی را انتخاب کردید، به لیست مخاطبین خود در تلگرام ارجاع داده می شوید)
  6. در این برنامه می توانید لینک کانال خودرا به طور دستی و براساس نام کانال انتخاب کنید و به صورت اتوماتیک یک لینک با نام مورد نظر برای شما ساخته می شود.
  7. ساخت کانال در موبوگرامدر آخر شما یک صفحه را مشاهده خواهید کرد که با نام کانال انتخابی ،به صورت یک صفحه ی خالی نمایان می شود. اکنون شما مدیر یک کانال در برنامه ی موبوگرام هستید.

ساخت کانال در موبوگرام

اگر مدیر یک کانال تلگرام هستید می توانید کانال خود را در بخش معرفی کانال تلگرام زوم تک به دیگران معرفی کنید.

4.1/5 - (10 امتیاز)

بیشتر بخوانید  چگونه می توانیم مخاطبان گوشیمان را به صورت گروهی وارد تلگرام کنیم؟

نظرات در مورد : ساخت کانال در موبوگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *