ساخت کانال تلگرام در کامپیوتر

لینک ربات افزایش ممبر رایگان

تلگرام یکی از بهترین نرم افزارهای ارتباطی اجتماعی در بین افراد می باشد که نسخه ی ویندوز این نرم افزار واقعا کاربرد زیادی برای افرادی که گوشی های هوشمند رده بالا ندارند، دارد. ساخت کانال تلگرام در کامپیوتر در میان بعضی از افراد به عنوان یک مشکل تلقی می شود، زیرا نوع کاربری تلگرام در ویندوز با گوشی هوشمند تفاوت بسیاری دارد که قصد داریم در این بخش توضیحاتی در مورد ساخت تلگرام در کامپیوتر را برای شما ارائه دهیم.

 

توضیحات و جزئیات ساخت کانال تلگرام در کامپیوتر

پس از نصب برنامه بر روی ویندوز کامپیوتر خود وقتی که این برنامه را در ویندوز باز می کنید، در گوشه ی سمت چپ، بالای صفحه ” سه خط ” مشاهده می کنید که اگر به روی آن کلیک کنید، گزینه هایی را مشاهده می کنید که یک از آنها گزینه ی New Channel می باشد، یعنی با کلیک کردن به روی این گزینه مرحله ی اول ساخت کانال را انجام داده اید، سپس در وسط صفحه یک پنجره با عنوان Channel name (نام کانال) برای شما ظاهر می شود که شما می توانید نام کانالی که مد نظر دارید را در این قسمت وارد کنید.

پس از وارد کردن نام کانال موردنظر، در همان صفحه بخشی با نام Description مشاهده می کنید که می توانید اطلاعاتی در مورد کانال موردنظر خود (تجاری، تفریحی و …) را وارد نمایید که البته در نظر داشته باشید که این گزینه به صورت اختیاری می باشد و حتی می توانید پس از ساخت کانال نیز این مورد را تکمیل نمایید.

پس از پر کردن تمامی این فیلدها، به روی گزینه ی Create کلیک نمایید، سپس دو گزینه با عنوان های public Channel و Private channel مشاهده می کنید که در صورت انتخاب کانال عمومی، به لیست مخاطبین تلگرام خود ارجاع داده می شوید تا کانال شما ساخته شود وعضوگیری نمایید، هم اکنون شما مدیر کانال تلگرام هستید و میتوانید پست های مورد نظر خود را در کانال خود وارد نمایید.

اگر شما مدیر یک کانال تلگرام هستید می توانید کانالتان را در بخش معرفی کانال تلگرام زوم تک قرار دهید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه می توانیم مخاطبان گوشیمان را به صورت گروهی وارد تلگرام کنیم؟

نظرات در مورد : ساخت کانال تلگرام در کامپیوتر

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *