ساخت پردازنده اسنپدراگون 855 برای گوشی های 2019 آغاز شد

اسنپ دراگون 888

پردازنده اسنپدراگون 855 | کمپانی کوالکام چند سال است که در زمینه ی تولید چیپ ست گوشی های هوشمند فعالیت دارد و در تلاش است تا هر ساله یک پردازنده ی قدرتمند و یا سخت افزاری مقاوم و فعال را در این عرصه تولید نموده تا در گوشی های هوشمند برندهای معروف مورد استفاده قرار بگیرد. در این میان هم اکنون پرچمدار پردازنده های این کمپانی اسنپدراگون 845 می باشد که بر اساس معماری 10 نانومتری تولید شده است.

اکنون یک نکته در نتایج بنچمارک منتشر شده از سوی یکی از گوشی های شیائومی با نامی ناشناس به شماره مدل SDM855 مشاهده شده است که خبر از آغاز تولید آزمایشی پردازنده ی اسنپدراگون 855 دارد. اکنون می توان شرایط را اینگونه برداشت نمود که احتمالا این کمپانی حداقل یک ماه است که تولید پردازنده ی اسنپدراگون 855 را آغاز نموده و شایان ذکر است که این مسئله را رونالد کوانت، افشاگر معروف دنیای دیجیتال اعلام کرده است. کوانت در پایگاه داده های گیک بنچ به بنچ مارکی مبتنی بر چیپست اسنپدراگون 855 بر خورد کرده است که دارای امتیازهای تک هسته ای و چند هسته ای 1784 و 6359 بوده است. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این امتیازها آنقدرها هم منطقی به نظر نمی رسند.

اسنپدراگون 855

همچنین این افشاگر معروف در ماه فوریه ادعا کرده بود که به واسطه اطلاعاتی که از یک پیمانکار کمپانی کوالکام دریافت نموده است، متوجه شده که پردازنده ی اسنپدراگون 855 و یا به عبارتی SDM855 دارای معماری 7 نانومتری خواهد بود. در بهمن ماه سال گذشته نیز ادعا کرده بود که چیپ ست اسنپدراگون 855 همراه با مودم LTE اسنپدراگون X24 معرفی خواهد شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشای اطلاعات شش پردازنده ی جدید اینتل

نظرات در مورد : ساخت پردازنده اسنپدراگون 855 برای گوشی های 2019 آغاز شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *