ساخت امن‌ترین سنسور اثر انگشت برای گوشی های هوشمند و تبلت ها

امن ترین سنسور اثر انگشت

اگر شما نیز به دنیای گوشی های تلفن همراه علاقمند هستید و اخبار آن را دنبال می کنید،مطمئنا نام سری های مختلف شیشه های گوریلا (Gorilla Glass) به گوشتان خورده است.این سری از شیشه ها که در صفحه نمایش بهترین گوشی های لمسی به کار می روند، ایمنی آن ها را در مقابل ضربه و خش تضمین می کنند.حال این محصول در ترکیب با فناوری سنسور اثر انگشت قرار است محصول قدرتمندی را ارائه کند.

کمپانی Sonavation در راه ارائه محصولی به بازار است که در نظر دارد نگاه های زیادی را به سوی خود جذب کرده و ایمنی گوشی های هوشمند را که امروزه اهمیت بسیاری پیدا کرده بیش از پیش افزایش دهد.این شرکت در مراحل پایانی افزودن سیستم های بیومتریک SonicTouch به اسمارت فون ها، گجت ها یا دستگاه های “اینترنت اشیاء” است.
در واقع با ترکیب فناوری سنسور اثر انگشت با گوریلا گلس قرار است یکی از امن ترین سیستم های تشخیص اثر انگشت به کاربران گوشی های هوشمند و تبلت ها ارائه شود.

امن ترین سنسور اثر انگشت2سیستم امنیتی که Sonavation تصمیم دارد در اختیار شرکت های سانده گوشی های هوشمند و تبلت ها قرار دهد بسیار جامع بوده که شامل می توان سنسور ultrasonic biometric و همینطور صفحه نمایش شیشه ای است. قرار گرفتن این سنسور امنیتی جدید روی اسمارت فون یا تبلت ها باعث می شود تا کاربران از الگوریتم اسکن اثر انگشت  SonicTouch استفاده کرده و به سیستم امنیتی برتری دسترسی داشته باشند.میکروپروسسورهای امن نیاز به تقویت اطلاعاتی که به سرورهای ابری این دستگاه باز می گردد را نیز از بین می برند. اما ویژگی متفاوت این تکنولوژی جدید نسبت به تکنولوژی های گذشته را باید در استفاده از سنسور اولتراسوند برای بررسی و خواندن اثر انگشت کاربر دانست.
اولتراسوند سنسوری است که به این تکنولوژی اجازه می دهد برای کار کردن با شیشه گوریلاگلس UM ۷۰۰ آماده شود.
این کمپانی خبر دقیقی مبنی بر تاریخ عرضه این محصول یا قیمت احتمالی آن را اعلام نکرده است.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساخت امن‌ترین سنسور اثر انگشت برای گوشی های هوشمند و تبلت ها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *