درز تصویر رندر ویوو S16 Pro

درز تصویر رندر ویوو S16 Pro

سری Vivo V16 از اکتبر در اخبار است. شایعه شده است که جانشین سری Vivo S15 تا پایان ماه دسامبر عرضه خواهد شد. پیش از آن، جزئیات بیشتری در مورد این تلفن ها در اینترنت ظاهر شده است.

امروز، یک منبع موثق طراحی Vivo S16 Pro را فاش کرده است. بیایید بررسی کنیم که این گوشی چگونه خواهد بود.افشاگر پرکار @OnLeaks یا Steve Hemmerstoffer با PriceBaba همکاری کرده است تا رندرهای سه بعدی CAD Vivo S16 Pro آینده را به اشتراک بگذارد. با توجه به تصاویر و ویدیو، این گوشی در مقایسه با مدل قبلی خود کمی طراحی متفاوت خواهد داشت.

جزیره دوربین Vivo S16 Pro مستطیل شکل و بزرگتر از Vivo S15 Pro خواهد بود. این جزیره دارای سه سوراخ دوربین هم اندازه و یک حلقه LED خواهد بود. در حالی که یکی از سه سوراخ دوربین پشت Vivo S15 Pro کوچکتر از دو سوراخ دیگر است.

در جلوی S16 Pro مانند S15 Pro یک صفحه نمایش خمیده غالب خواهد بود. در پایین، یک مشبک بلندگو، یک درگاه USB Type-C و یک سوراخ میکروفون اصلی خواهد داشت. در حالی که قسمت بالایی فقط شامل یک سوراخ میکروفون ثانویه است و کلیدهای صدا و پاور در سمت راست قرار خواهند گرفت. مشاور می گوید که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی خواهد بود. در نهایت، ابعاد دستگاه 164 در 74.9 در 7.5 میلی متر خواهد بود.

با توجه به درز و شایعات، Vivo S16 Pro از چیپست MediaTek Dimensity 8200 قدرت می گیرد. این صفحه نمایش 120 هرتزی OLED و تراشه Vivo V1+ برای پردازش تصویر را در خود جای داده است.

این گوشی هوشمند از شارژ سریع سیمی 80 واتی پشتیبانی می کند و در سه رنگ مشکی، سبز و طلایی در دسترس خواهد بود. انتظار می رود Vivo S16 Pro با Vivo S16 و Vivo S16e به ترتیب از چیپست های Qualcomm Snapdragon 870 و Samsung Exynos 1080 همراه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری گوشی ویوو S16 با چیپ دیمنسیتی 8 عرضه می شود

نظرات در مورد : درز تصویر رندر ویوو S16 Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *