زمان انتشار بروزرسانی اندروید 8 برای گلکسی نوت 8

گلکسی نوت 8

همانطور که می دانید بروزرسانی اندروید اوریو هنوز برای گلکسی نوت 8 منتشر نشده است و بسیاری از کاربران این گوشی هوشمند منتظر هستند تا تاریخ دقیق انتشار این بروزرسانی برای دستگاه های آن ها منتشر گردد. یک مژده برای کاربران این گوشی هوشمند داریم؛ بر اساس اعلامیه ای که از سوی شعبه ی ترکیه سامسونگ منتشر شده است، از تاریخ 30 مارس (10 فروردین) بروزرسانی اندروید 8 (اوریو) برای گلکسی نوت 8 نیز منتشر خواهد شد و کاربران دسترسی به این بروزرسانی خواهند داشت.

در اطلاعیه ای که از سوی این شعبه منتشر شده است نام چندین گوشی هوشمند سامسونگ منتشر گردیده که یکی از آن ها گلکسی نوت 8 می باشد. سایت ترکی Güncelmiyiz که توسط سامسونگ ترکیه مدیریت می شود یکی از پرتال های بروزرسانی نرم افزاری دستگاه هایسامسونگ به حساب می آید و بر اساس اطلاعات درج شده در این وب سایت بروزرسانی اندروید 8 هم اکنون در فاز آزمایشی می باشد.

از سوی دیگر، زمان انتشار این بروزرسانی برای گوشی های هوشمند گلکسی اس 7 و اس 7 ادج، گلکسی تب 3 و مدل 2017 گلکسی A5 نیز مشخص شده است. سری گلکسی اس 7 از تاریخ 24 فروردین بروزرسانی اندروید 8 را دریافت خواهند کرد و کاربران گلکسی تب 3 و گلکسی A5 مدل 2017 نیز باید تا 14 اردیبهشت و 4ام خرداد ماه سال آینده منتظر بمانند.

لازم به ذکر است که هنوز هیچ یک از این اطلاعات صحت کامل ندارند و شاید تاریخ های منتشر شده مربوط به انتشار بروزرسانی برای تمامی دستگاه ها در کشورهای مختلف نباشد و فقط مربوط به ترکیه باشد اما با این حال مدت زمان زیادی از عرضه ی این سیستم عامل می گذرد و حداقل تاریخ مربوط به گلکسی نوت 8 کاملا منطقی به نظر می رسد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : زمان انتشار بروزرسانی اندروید 8 برای گلکسی نوت 8

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *