زمان اعدام بابک زنجانی

زمان اعدام بابک زنجانی

زمان اعدام بابک زنجانی  : بابک زنجانی کی اعدام می شود ؟ بابک زنجانی یکی از پر حاشیه ترین خلافکاران در ایران به شمار می رود. بابک زنجانی با توجه به سابقه سیاه خود در رانتخواری و فساد اقتصادی به یکی از ترند های جستجوی گوگل بدل شده است.

زمان دقیق حکم اعدام بابک زنجانی

اخبار بسیاری از زمان اعدام بابک زنجانی در بین خبرگزاری ها مطرح شده بود ، بسیاری از خبرگزاری های زمان اعدام بابک زنجانی را ماه محرم اعلام کرده بودند اما در پاسخ به شایعات ایجاد شده نسبت به زمان اعدام بابک زنجانی حجت الاسلام والمسلمین منتظری اعلام کردند که چرا شایعه پراکنی ایجاد میکنید؟ زمان اعدام بابک زنجانی نزدیک است اما ماه محرم این اتفاق نمی افتد. بجای شایعه پراکنی در مورد زمان اعدام منتظر این باشید که حق مردم ایران از فساد اقتصادی وی به مردم برگردد.

براساس اطلاعاتی که توسط حجت الاسلام والمسلمین منتظری مطرح شد زمان اعدام بابک زنجانی نزدیک است و وی یک قدم به اعدام نزدیک تر شده است.

واکنش بابک زنجانی به حکم اعدامش

حکم اعدام بابک زنجانی متهم اصلی در پرونده نفتی مفسد فی الارض مطرح شد. حکم اعدام برای مفسد فی الارض براساس قانون مجازات اسلامی حق بابک زنجانی است ، این حکم برخلاف اعتراض بابک زنجانی به دیوان عدالت باز هم تایید شد از این رو مطمئنا بابک زنجانی بزودی اعدام خواهد شد.

بابک زنجانی و دو متهم دیگر در پرونده نفتی به حکم اعدام محکوم شدند که حکم اعدام دو نفر دیگر از سمت دیوان عدالت تایید نگردید اما حکم بابک زنجانی پس از اعتراض وی و وکیلش باز هم از سمت دیوان تایید گردید.

در پرونده فساد نفتی یکی از متهمان هم از ایران خارج شده بود که توسط پلیس بین الملل دستگیر و به ایران تحویل داده شد. باید منتظر ماند تا ببینیم حق مردم ایران چگونه بازگردانده خواهد شد.

نظر شما در مورد بابک زنجانی چیست ؟

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : زمان اعدام بابک زنجانی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *