رویت شدن گوشی Pixel 7 گوگل در Google Play Console

رویت شدن گوشی Pixel 7 گوگل در Google Play Console

گوگل آماده است تا از Pixel 7 و 7 Pro جدید در 6 اکتبر رونمایی کند. هر دو گوشی مدت زیادی است که در اخبار هستند. ما قبلاً لو رفتن مشخصات دقیق، ویدیوهای جعبه گشایی و لیست های eBay گوشی های Pixel آینده را دیده ایم. در جدیدترین توسعه، Pixel 7 و 7 Pro در وب‌سایت کنسول Google Play مشاهده شده‌اند که دارای اندروید 13 هستند. این فهرست همچنین برخی از مشخصات کلیدی دستگاه‌ها را نشان می‌دهد. بیایید به جزئیات نگاه کنیم.

Pixel 7 و 7 Pro با کد Panther و Cheetah (Via) در وب سایت کنسول Google Play ظاهر شدند. فهرست نشان می‌دهد که این گوشی‌ها روی اندروید ۱۳ اجرا خواهند شد. آنها به یک Google Tensor Soc (احتمالاً Tensor G2) مجهز خواهند شد که دارای دو هسته Cortex X1، دو هسته Cortex A76 و چهار هسته Cortex A55 است. هر دو گوشی دارای پردازنده گرافیکی ARM Mali G78 نیز خواهند بود.

علاوه بر این، لیست نشان می دهد که پیکسل 7 دارای وضوح صفحه نمایش 1080 در 2400 (Full HD+) و 7 Pro وضوح تصویر (QHD+) خواهد داشت. اولی به 8 گیگابایت رم مجهز خواهد شد و دومی تا 12 گیگابایت رم خواهد داشت.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که مدل پرو دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه پشتی خواهد بود که از همان سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور تله فوتو 48 مگاپیکسلی مانند مدل قبلی خود تشکیل شده است. در حالی که مدل وانیلی نیز با همان سنسور 5OMP سامسونگ GN1 و سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX381 فوق عریض مانند پیکسل 6 عرضه خواهد شد.

گفته می شود پیکسل 7 و 7 پرو در مقایسه با سری پیکسل 6 تنها دارای ارتقاء ملایمی هستند. چیپست Tensor G2 تنها تغییر عمده گزارش شده است. در هر صورت، ما موظفیم در تاریخ 6 اکتبر همه جزئیات را بدانیم. برای کسب اطلاعات تکمیلی باید به انتظار ادامه داد تا مشخص شود برنامه گوگل چیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر دیگر از پیکسل فولد گوگل

نظرات در مورد : رویت شدن گوشی Pixel 7 گوگل در Google Play Console

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *