انتشار تصاویر رندر شده گوشی های موتورولا Edge 30 Ultra و نئو

انتشار تصاویر رندر شده گوشی های موتورولا Edge 30 Ultra و نئو

موتورولا قرار است سری جدید گوشی های هوشمند Edge 30 را در 8 سپتامبر معرفی کند. چندین گزارش ادعا کرده اند که این برند سه دستگاه Edge 30 Ultra، Edge 30 Fusion و Edge 30 Neo را معرفی خواهد کرد. Nils Ahrensmeier قبل از عرضه، رندرهای مطبوعاتی مدل های Ultra و Neo را به اشتراک گذاشته است.

گوشی Edge 30 Ultra

انتشار تصاویر رندر شده گوشی های موتورولا Edge 30 Ultra و نئو

Edge 30 Ultra را می توان با صفحه نمایش لبه خمیده و حفره دوربین سلفی در وسط شاهد بود. پنل عقب آن دارای یک لنز دوربین سه گانه 200 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS است. برای امنیت، به اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش مجهز شده و به نظر می رسد که دستگاه در دو رنگ سیاه و سفید عرضه خواهد شد.

اج 30 اولترا به عنوان یک نسخه تغییر برند Moto X30 Pro معرفی خواهد شد. صفحه نمایش 6.7 اینچی 144 هرتزی FHD+ AMOLED، پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، دوربین جلو 60 مگاپیکسلی،دوربین 200 مگاپیکسل (اصلی) + 50 مگاپیکسل (اولتراواید) + 12 مگاپیکسل (تله فوتو) و دوربین سه گانه، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 125 واتی و پشتیبانی از شارژ بی سیم 50 واتی دارد.

گوشی Edge 30 Neo

موتورولا Edge 30 Neo در چهار رنگ مشکی اونیکس، Very Peri (رنگ سال پنتون)، فوم آکوا و قصر یخی قابل مشاهده است. تا آنجایی که به طراحی مربوط می شود، دارای یک صفحه نمایش تخت با حفره دوربین جلو و یک ماژول دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی با OIS در عقب است.

انتشار تصاویر رندر شده گوشی های موتورولا Edge 30 Ultra و نئو

Edge 30 Neo از صفحه نمایش 6.28 اینچی FHD+ AMOLED، چیپست اسنپدراگون 695 و باتری 4020 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی بهره می گیرد. این گوشی دارای یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بوده و یک سیستم دوربین دوگانه 64 مگاپیکسلی (اصلی) + 13 مگاپیکسلی (اولتراواید) در عقب خواهد داشت. به احتمال زیاد در اروپا 399 یورو قیمت خواهد خورد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید تا 8 سپتامبر امسال منتظر ماند و این رویداد در هندوستان برگزار می شود. موتورولا سعی دارد محصولاتی برجسته را معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیا شما واقعا به یک گوشی هوشمند چند ده میلیونی لاکچری نیاز دارید؟

نظرات در مورد : انتشار تصاویر رندر شده گوشی های موتورولا Edge 30 Ultra و نئو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *