گوشی های هوآوی با لوگو دوربین هوآوی XMAG عرضه می شوند

گوشی های هوآوی با لوگو دوربین هوآوی XMAG عرضه می شوند

در 2 جولای، هواوی رسماً ساخت برند فناوری تصویربرداری Huawei XMAG را اعلام کرد. He Gang، مدیر عامل Huawei Terminal BG، گفته که تلفن های دوربین دار جدید لوگوی انحصاری Huawei XMAG را دریافت خواهند کرد.

پس از پایان همکاری هواوی با لایکا، همه کنجکاو بودند که هواوی در آینده چه مسیری را در پیش خواهد گرفت. سخنگوی هوآوی گفت: ما یک بار دیگر تمام انباشته‌ها، تمرین‌ها و خلاقیت‌های گذشته را بهبود بخشیده و خلاصه کرده‌ایم و یک برند کاملاً جدید را تشکیل داده‌ایم. جزئیات این موضوع متعاقبا اعلام خواهد شد.

هواوی می‌گوید کنار گذاشتن لایکا به این معنی نیست که گوشی‌های هوشمند هوآوی جایگاه خود را به عنوان گوشی‌های دوربین درجه یک از دست خواهند داد. در فوریه 2016، هواوی و لایکا وارد یک شراکت استراتژیک شدند و در همان سال، سری هواوی P9 اولین گوشی هوشمند دوربین دوگانه لایکا بود که در آن زمان سروصدا به پا کرد.

هواوی در روند همکاری از یک سو به تجربه دست یافت و از سوی دیگر به لایکا کمک کرد تا وارد عرصه پردازش تصویر در صنعت گوشی های هوشمند شود و تحول دیجیتال را انجام دهد. اکنون لوگوی لایکا در گوشی های هوشمند شیائومی وجود خواهد داشت زیرا پیشتر خبر از همکاری با این برند چینی را داد.

در دیگر خبرها هوآوی Nova 10 و Nova 10 Pro محصولات آینده این برند چینی هستند که در تاریخ 4 جولای معرفی می شوند. البته این شرکت تنها روی سری نوا 10 مشغول کار نیست و پرچمدارانی در دست توسعه هستند که به عنوان سری میت 50 شناخته می شوند.

در هفته گذشته، متوجه شدیم که سری Mate 50 به پردازنده Kirin جدید یعنی Kirin 9000S مجهز خواهد شد. اگرچه، ما هیچ تایید رسمی در این مورد نداریم، اما می‌توانیم حدس بزنیم که این سری گوشی دارای تعداد محدودی از این چیپست Kirin باشد. در حالی که باقی اعضای میت 50 از چیپست اسنپدراگون قدرت می گیرند.

علاوه بر این، فاش شده است که این شرکت سیستم تصویربرداری هواوی میت 50 پرو را بهبود بخشیده و بهتر از دوربین سری هواوی P50 سال گذشته خواهد بود. همچنین تغییراتی در ورودی نور گوشی اعمال شده است. ساخت دوربین جدید باعث می شود تا تصاویر باکیفیت و جزئیات بهتر آسان شود.

بیشتر بخوانید  دستبند تناسب اندام Watch D2 اواخر امسال از راه می رسد

P50 Pro دارای یک سیستم دوربین چهارگانه متشکل از دوربین 50 مگاپیکسلی True-Chroma (رنگی، دیافراگم f/1.8، OIS)، دوربین 40 مگاپیکسلی True-Chroma (MONO، دیافراگم f/1.6)، 13 مگاپیکسل اولتراواید است. دوربین زاویه ای (دیافراگم f/2.2) و دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی (دریچه دیافراگم f/3.5، OIS)، از AF پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی های هوآوی با لوگو دوربین هوآوی XMAG عرضه می شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *