رویت شدن تصویر گوشی Galaxy Flip 4 سامسونگ

رویت شدن تصویر گوشی Galaxy Flip 4 سامسونگ

شایعه شده است که سامسونگ در ماه آگوست میزبان رویداد Galaxy Unpacked خواهد بود که انتظار می رود گلکسی واچ 5 و گلکسی بادز 2 پرو را به همراه نسل بعدی گوشی های هوشمند تاشو با نام های Samsung Galaxy Flip 4 و Galaxy Fold 4 معرفی کند.

اکنون، پیش از مراسم رونمایی، 91mobiles اولین تصاویر رسمی گلکسی زد فلیپ 4 را منتشر کرده است که ظاهر و طراحی آن را از نمای جانبی به نمایش می گذارد. با توجه به رندرها، می توان مشاهده کرد که گلکسی زد فلیپ 4 تغییرات عمده ای در طراحی ندارد. با این حال به نظر می رسد این گوشی دارای دکمه های بزرگتر، برآمدگی دوربین بارزتر و بدنه ضخیم تر در مقایسه با نسل فعلی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 باشد.

دکمه‌های ضخیم‌تر می‌توانند انتخابی سبک باشند، اما طراحی ضخیم‌تر احتمالاً به دلیل بهبود ظرفیت باتری است. طبق شایعات تاکنون، گلکسی زد فلیپ 4 با صفحه نمایش 6.7 اینچی فول اچ دی پلاس sAMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز معرفی خواهد شد. همچنین دارای یک صفحه نمایش ثانویه در بیرون با پنل sAMOLED و سایز 2.1 اینچ است.

در بخش پردازشی، دستگاه مجهز به چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. گفته می شود واحد باتری دارای ظرفیت 3700 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند.

رویت شدن تصویر گوشی Galaxy Flip 4 سامسونگ

برای بخش دوربین، این گوشی هوشمند دارای سیستم دوربین دوگانه در عقب است که از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در قسمت سلفی، احتمالاً یک سنسور 10 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی دریافت خواهیم کرد.

در اخباری مرتبط هفته گذشته، یک گوشی هوشمند جدید سامسونگ با شماره مدل SM-A045F/DS در پایگاه داده FCC مشاهده شد. همین دستگاه اکنون در وب‌سایت‌های گواهی NBTC و BIS ظاهر شده و نام خود را به عنوان سامسونگ Galaxy A04 نشان می‌دهد.

با توجه به لیست قبلی FCC، می دانیم که دستگاه دارای باتری با ظرفیت 4900 میلی آمپر ساعت است. همچنین مشخص شده که دارای شارژ سریع 15 واتی خواهد بود. این دستگاه گذشته از آن در پایگاه داده آژانس WiFi آشکار گشته که از Wi-Fi دو باند 2.4GHz و 5GHz و Wi-Fi ac/n/a/b/g پشتیبانی می کند. این لیست همچنین نشان داد که دستگاه با اندروید 12 از پیش بارگذاری شده است، احتمالاً با رابط کاربری OneUI 4.1.

بیشتر بخوانید  جزئیات جدیدی از گوشی Galaxy A34 5G سامسونگ منتشر شد

با این حال، تنها گوشی هوشمند مقرون به صرفه ای نیست که سامسونگ برای آینده برنامه ریزی کرده است، زیرا رندرهایی از سامسونگ Galaxy A04s قبلاً به صورت آنلاین ظاهر شده و دستگاه نیز در Geekbench ظاهر شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رویت شدن تصویر گوشی Galaxy Flip 4 سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *