رونمایی کولرمستر از صندلی گیمینگ فضایی خود

رونمایی کولرمستر از صندلی گیمینگ فضایی خود

Cooler Master یک غلاف محاسباتی چند منظوره جدید به نام Orb X را معرفی کرده است که تجربه ای همه جانبه را به کاربر ارائه می دهد. Cooler Master Orb X به قلب انحصار اجتماعی می رود زیرا کاربر می تواند حتی در صورت حضور فیزیکی از هیاهو و چرخش محل کار حذف شود. این به کاربران این امکان را می دهد که از دخالت های خارجی همکاران، خانواده و دوستان جلوگیری کنند و سپس روی کار یا بازی تمرکز کنند.

Orb X طوری طراحی شده است که کاربر را در بلندگوها و صفحه نمایش ها در حالی که در داخل است بپیچد و تجربه ای راحت و مطمئن داشته باشد. این غلاف دارای یک تکیه گاه چرمی با طراحی ارگونومیک با یک تکیه گاه کاملاً قابل تنظیم، تکیه گاه کمر، تکیه گاه پا و یک گنبد موتوری است که بالای سر شما پایین می آید. گنبد به به حداقل رساندن حواس‌پرتی در داخل غلاف کمک می‌کند و همچنین مانیتور را مستقیماً در مقابل چشمان شما قرار می‌دهد. دو گزینه برای مانیتور در دسترس است – یک صفحه نمایش 34 اینچی یا سه نمایشگر 27 اینچی با زاویه رو به داخل برای بهبود دید محیطی. راه‌اندازی تک صفحه‌ای برای برنامه‌های کاری مناسب است در حالی که مدل سه نمایشگر برای بازی‌های واقعاً همه‌جانبه است.

Orb X دارای یک سیستم صوتی همراه است که صدای فراگیر را ارائه می دهد. دو بلندگوی 2 اینچی با برد کامل، یک ساب ووفر 5 اینچی و دو توییتر 2 اینچی وجود دارد. چندین پورت USB-A و USB-C برای شارژ سایر دستگاه ها در داخل پادک و همچنین یک میز یکپارچه وجود دارد.

Orb X همچنین دارای نورپردازی برجسته LED است، اما Cooler Master جزئیات بیشتری در مورد غلاف واقعا همه جانبه منتشر نکرده است. این شرکت هنوز جدول زمانی برای عرضه Orb X به بازار ارائه نکرده است و ما هنوز قیمت آن را نمی‌دانیم. با این حال ثبت نام در لیست انتظار برای دستگاه را می پذیرد.

منبع

4.4/5 - (25 امتیاز)

بیشتر بخوانید  کولرمستر و معرفی نمایشگر GA271

نظرات در مورد : رونمایی کولرمستر از صندلی گیمینگ فضایی خود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *